Wednesday, February 17, 2016

author photo
Wordless Wenesday #46 | Masak Untuk Hari Ini 








This post have 17 komentar

avatar
el delete February 17, 2016 at 5:07 PM

ekin..meh la tapau skit k.el malas nak masak hehe

Reply
avatar
Afidah Azmi delete February 17, 2016 at 5:53 PM

sedapnya...lambatnya pukui 6..nak balik shopping barng dapuq dan masak..ada byk idea dah nak masak apa malam ni..hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete February 17, 2016 at 7:41 PM

hehehehe... ala kak el terlambat dah habis dah...

Reply
avatar
Cik Ash delete February 17, 2016 at 7:41 PM

hihihi sedap masak simple aja

Reply
avatar
Wa delete February 17, 2016 at 11:40 PM

Masak sendiri..jimat dan sedap :)

Reply
avatar
Nurul Shahira delete February 17, 2016 at 11:56 PM

Rajin masak. Meh sini hantar sikit dekat akak :D

Reply
avatar
My New Blogger delete February 18, 2016 at 7:57 AM

wow!!!
kat umah selalunya makan 1 lauk je sbb dah xtau nak masak apa pun

Reply
avatar
Afidah Azmi delete February 18, 2016 at 8:52 AM

selalu yg simple tu la yg sedap kak..semalam dapat gak masak sejenis lauk je..hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete February 18, 2016 at 11:10 AM

selalu akak masak satu jenis lauk saja.. tu kebetulan sayur bayam tu abang ipar bagi hihihi...

Reply
avatar
Cik Ash delete February 18, 2016 at 11:10 AM

betul tu sangat jimat dengan ekonomi sekarang

Reply
avatar
Cik Ash delete February 18, 2016 at 11:11 AM

hihihihi kena rajin la suami n ibu mentua nak makan

Reply
avatar
Cik Ash delete February 18, 2016 at 11:11 AM

munirah hari ini jah rajin nak masak banyak hihihi

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete February 18, 2016 at 4:35 PM

Sedapnyeee... Bila nak masak utk SS pulak? he he he...

Reply
avatar
Sha Mohamed delete February 22, 2016 at 11:51 AM

Meh anta kat sha sikit.. hehehe

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post