Saturday, March 5, 2016

author photo

CPUV Nuffnang  3 Mac 2016 : KL Sogo

Assalamulaikum... Hai, korang ni sempat lagi ekin update sebelum nak tido nak kongsi dengan korang semua ekin ada dapat iklan CPUV nuffnang yangn baru tadi tergerak hati nak tengok kut-kut ada la kan... alhamdulilah ada masyuk la iklan untuk 3 Mac 2016. 

CpUV yang sedang bergayut-gayut blog ekin adalah KL Sogo  ni.. Terima kasih Mr.Nuffnang nanti bagi banyak-banyak iklan  kat kita taw hihihi.. kalau nampak iklan tu bergayut-gayut korang tolong la klik terima kasih.


This post have 7 komentar

avatar
PeRdU cINta delete March 5, 2016 at 9:49 PM

Alhamdulillah tahniah ya...haruslah klik...

Reply
avatar
izzeyda delete March 8, 2016 at 12:24 PM

lama tak ushar.. tapi tengok baru nih makin truk, tak nampak ada peningkatan pun..

Reply
avatar
Unknown delete March 8, 2016 at 4:14 PM

tahniahhh..

www.mejuez.com

Reply
avatar
Murni Alysa delete March 9, 2016 at 6:23 PM

Tahniah Blog Cik Ash..semoga murah rezeki lagi..Aamiiin!

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post