Tuesday, March 1, 2016

author photo
Hello March 2016 | Assalamualaikum.. Hai, Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.

Image result for Hello March 

Sekejap saja masa berlalu begitu pantas kan... tak lama dah kita nak berpuasa.. bulan 3 mungkin Cik Ash sibuk ada urusan yang perlu diselasaikan... 

Terima kasih kepada semua yang datang singgah blog Cik Ash ni.. maaf kalau kekurangan dari menulis ke apa-apa la ya.. untuk Top Commenter Feb tunggu entri khas buat anda semua.. 


Ok la itu saja untuk pagi ini.. Cik Ash nak out ada keje yang perlu diselesaikan untuk hari ini jumpa lagi nanti.. 


This post have 13 komentar

avatar
THE KEHALUSAN KELEMBUTAN delete March 1, 2016 at 9:24 AM

salam semoga dipermudah segalanya kak ekin !

Reply
avatar
el delete March 1, 2016 at 11:03 AM

cepatnya masa berlalu
mcm baru je masuk taun baru

eh mcm pantun lak haha

Reply
avatar
izzeyda delete March 1, 2016 at 3:40 PM

sekejap jer dah bulan mac kan ekin..

Reply
avatar
Cik Ash delete March 1, 2016 at 3:50 PM

hahahahah pantun dua kerat

Reply
avatar
Jari Manis delete March 1, 2016 at 8:57 PM

utamakan keje dulu..nanti dh free baru update

Reply
avatar
Jari Manis delete March 1, 2016 at 8:58 PM

mmg betul pejam celik pejam celik dah nk puasa

Reply
avatar
Cik Ash delete March 1, 2016 at 9:34 PM

sis jm ekin pagi sibuk buat keje rumah sikit2... hihihi.. biasa surirumah kan...

Reply
avatar
Cik Ash delete March 1, 2016 at 9:34 PM

puasa dah habis ganti kah

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete March 2, 2016 at 8:42 PM

Tak sampai 100 ari lagi dah nak puasa...

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete March 2, 2016 at 8:42 PM

March... Please nice to me... he he he...

Reply
avatar
adianiez AIDA delete March 4, 2016 at 12:15 PM

a'ah kan.
ramadhan dah dekat sgt ni.
aida lom ganti pose lagi ni hu hu hu...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post