Thursday, March 31, 2016

author photo
Kebabom!!!! Datang Serang | Assalamualaikum...Hai,selamat malam.. baru buka blog malam ni terkejut tengok 52 komen kat blog.... ni pengebom yanng datang menyerang blog cik ash... nasib baik belum tutup kedai lagi hahahaha......


Kebabom!!!! Datang Serang





so tengok la siapa pemilik pegembom yang datang ni.. 









Terima kasih sis JM datang menyerang kat blog cik ash ni.... so sesiapa yang ingin mengenali sis JM blog p ke blog http://jarimanistravel.blogspot.my/


This post have 16 komentar

avatar
Afidah Azmi delete April 1, 2016 at 9:11 AM

JM tu kalau diam diam sungguh..kalau sekali dia muncul..habis satu negara dia teroka kan

Reply
avatar
Mummy Julia delete April 1, 2016 at 11:13 AM

JM memang kaki boom pun...sapa tak tahu..hahahhaha :P

Reply
avatar
Mummy Julia delete April 1, 2016 at 11:14 AM

Tapi memang terbaekklahh rajin support blog kengkawan..cyg JM!

Reply
avatar
Cik Ash delete April 1, 2016 at 12:50 PM

Dia mengamuk mengekalkan kedudukan hihihi di saat akhir

Reply
avatar
Cik Ash delete April 1, 2016 at 12:50 PM

Tu la semua entri kat blog dia selongkar

Reply
avatar
Cik Ash delete April 1, 2016 at 12:51 PM

Betul mummy sis JM terbaikkksangat

Reply
avatar
Ardilla Noorezan delete April 1, 2016 at 9:09 PM

Haha banyaknya. Nampak lah gigih semua hehe

Reply
avatar
el delete April 2, 2016 at 11:03 AM

wahh glem abis ekin kita

Reply
avatar
Norihanyusuf delete April 2, 2016 at 10:21 PM

Wah,wah...JM ni tak habis-habis hobinya menyerang blog orang, hehehe

Reply
avatar
Kira Sakura delete April 4, 2016 at 12:45 PM

52 tuuuu. tak mampu kita hihihihi

Reply
avatar
Sha Mohamed delete April 4, 2016 at 3:07 PM

Tu dia.. serangan dasyat nie..

Reply
avatar
Cik Ash delete April 4, 2016 at 5:18 PM

Tu la gigih semis sis JM nak komen

Reply
avatar
Cik Ash delete April 4, 2016 at 5:19 PM

Tu la pasal terkejut tengok sekali dia bom

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post