BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Thursday, March 31, 2016

Kebabom!!!! Datang Serang

Kebabom!!!! Datang Serang 



Hai,selamat malam.. baru buka blog malam ni terkejut tengok 52 komen kat blog.... ni pengebom yanng datang menyerang blog cik ash... nasib baik belum tutup kedai lagi hahahaha......

so tengok la siapa pemilik pegembom yang datang ni.. 









Terima kasih sis JM datang menyerang kat blog cik ash ni.... so sesiapa yang ingin mengenali sis JM blog p ke blog http://jarimanistravel.blogspot.my/


16 comments:

  1. Replies
    1. Dia mengamuk mengekalkan kedudukan hihihi di saat akhir

      Delete
  2. JM tu kalau diam diam sungguh..kalau sekali dia muncul..habis satu negara dia teroka kan

    ReplyDelete
  3. JM memang kaki boom pun...sapa tak tahu..hahahhaha :P

    ReplyDelete
  4. Tapi memang terbaekklahh rajin support blog kengkawan..cyg JM!

    ReplyDelete
  5. Haha banyaknya. Nampak lah gigih semua hehe

    ReplyDelete
  6. Wah,wah...JM ni tak habis-habis hobinya menyerang blog orang, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal terkejut tengok sekali dia bom

      Delete
  7. 52 tuuuu. tak mampu kita hihihihi

    ReplyDelete