Wednesday, March 16, 2016

author photo
Peluang RM1000 Lazada Baucar Untuk Dimenangi


ShopCoupons x Lazada AngPau Giveaway 2016


Hai korang, ni ekin ada share dengan korang tentang Affiliate Involvesia iaitu Shopcoupons menjadi tuan rumah permainan sempena Lazada Birthday 4 Sale! 

Jadi Mari la join Game ni sebab anda berpeluang untuk memenangi baucar Lazada :-

Sila ke halaman rasmi permainan  di http://shopcoupons.my/lazada-4th-birthday-game?ref_id=10921  untuk daftar, kemudian klik Sign Up diatas tu untuk mendaftar (kalau dah daftar klik Sign IN).

Selepas Daftar anda akan diberi satu referral link Contoh seperti di bawah:



Selepas itu invite rakan anda menggunakan referral link yang diberikan tu. Anda akan mendapat point jika kawan anda mendaftar melalui referral link yng anda promote tu.
Lagi cara yang sangat mudah untuk lagi adalah anda boleh promote referral link anda memelaui pelbagai cara, anataranya seperti dibawah:
  • Kalau anda ada blog, anda boleh tulis satu posting di blog anda mengenai permainan ini dan  ajak mereka untuk menyertai permainan ini menerusi referral link anda!
  • SHARE referral link anda di media sosia seperti Facebook, Twitter atau Instagram. (Setiap rujukan membawa anda 50 mata campur dua peluang bonus!)
Kumpul point sebanyak mungkin dengan mengajak kawan anda untuk mendaftar melalui  referral Link anda. 
5 peserta dengan jumlah point tertinggi akan memenagi hadiah baucar seperti yang ditawarkan.
Peraduan Tamat pada  25 Mac 2016 , Jam 10 malam.


Cara Untuk Menyertai Game Ini
1. Sila ke halaman rasmi permainan  di http://shopcoupons.my/lazada-4th-birthday-game?ref_id=10921  untuk daftarkemudian klik Sign Up diatas tu untuk mendaftar (kalau dah daftar klik Sign IN).
2 .Selepas Daftar anda akan diberi satu referral link.

3.  Promote referral link tersebut untuk mendapat point. Jika ada orang daftar melalui referral link yang anda promote tu, anda akan diberi point

Apa tunggu jom la memeriahkan Game ni untuk daftar klik SINI.. 



This post have 4 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post