Wednesday, March 30, 2016

author photo
Wordless Wenesday #57 | Hasil Beli Kat Lazada

benda ni berguna untuk semalam elektrik tak ada




This post have 12 komentar

avatar
Cik Ash delete March 30, 2016 at 5:30 PM

sangat menarik kebetulan tak ada elektrik guna la tahan sikit panas

Reply
avatar
Nazihah@Jiha delete March 30, 2016 at 10:49 PM

guna bateri ka atau cas saja?

Reply
avatar
Afidah Azmi delete April 1, 2016 at 9:12 AM

Comelnya...boleh beli bawak balik Umah mentua dekat Kelantan ni..Maklumlah..faham2 je la..

Reply
avatar
el delete April 2, 2016 at 11:03 AM

ada gak ura2 nak beli..tp x terbeli lagi risau gak ni kut2 blackout kan

Reply
avatar
Norihanyusuf delete April 2, 2016 at 10:22 PM

Akak pun tengah duk mencari-cari kipas untuk ofis. Musim panas ni econ pun tak terasa. Comel plak warna purple.

Reply
avatar
Kira Sakura delete April 4, 2016 at 12:47 PM

boleh guna bateri ke tu? macam best. berapa tu kak ekin? Nampak kecik je benda nya

Reply
avatar
Sha Mohamed delete April 4, 2016 at 3:08 PM

Ohsem... Nak cari satu jugalah..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post