BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Wednesday, March 30, 2016

Wordless Wenesday #57 | Hasil Beli Kat Lazada

Wordless Wenesday #57 | Hasil Beli Kat Lazada

benda ni berguna untuk semalam elektrik tak ada




12 comments:

  1. Replies
    1. sangat menarik kebetulan tak ada elektrik guna la tahan sikit panas

      Delete
  2. Comelnya...boleh beli bawak balik Umah mentua dekat Kelantan ni..Maklumlah..faham2 je la..

    ReplyDelete
  3. ada gak ura2 nak beli..tp x terbeli lagi risau gak ni kut2 blackout kan

    ReplyDelete
  4. Akak pun tengah duk mencari-cari kipas untuk ofis. Musim panas ni econ pun tak terasa. Comel plak warna purple.

    ReplyDelete
  5. boleh guna bateri ke tu? macam best. berapa tu kak ekin? Nampak kecik je benda nya

    ReplyDelete