Tuesday, April 12, 2016

author photo
3 Tahun Akhrinya Berganti Baru | Assalamualaikum...Hai korang semua, alhamdulilah masih lagi diberi kesempatan untuk menulis di blog Cik Ash ni... apa khabar untuk hari sihat ke, harap semuanya sihat ya..


Cermin mata

selama 3 tahun cermin mata tak bertukar dan tahun ini berganti baru dah.. cermin mata lama guna dirumah yang baru kita pakai masa pergi jalan-jalan hihihihi... 

Alhamdulilah dapat buat cermin mata hasil duit dari Koperasi Cik Ash keje dulu... selebihnya duitnya Cik Ash nak beli handphone baru campur dengan duit churpchurp aritu nanti dapat gak merasa pakai handphone baru..hihihi... handphone murah-murah saja nanti semula2 bila Cik Ash kongsi ya...


This post have 17 komentar

avatar
THE KEHALUSAN KELEMBUTAN delete April 12, 2016 at 8:03 AM

salam wah dah pakai baru, yana dulu pun nak buat macamyang lama pakai duk rumah yang baru pakai bila keluar, tapi yana ni pesen bila nak selesakan sesuatu yang kita pakai kena pakai selalu

Reply
avatar
THE KEHALUSAN KELEMBUTAN delete April 12, 2016 at 8:03 AM

yana pesen yang pakai baru mesti pening

Reply
avatar
Cik Ash delete April 12, 2016 at 2:19 PM

yana tu la betul masa mula2 pakai rasa lain gak... nak kena biasa kan gak nanti...

Reply
avatar
mrhanafi delete April 12, 2016 at 11:07 PM

dapat yang baru maka yang lama tetap disimpan juga la..

Reply
avatar
Afidah Azmi delete April 13, 2016 at 10:39 AM

Fida tukar spek pun 2 tahun sekali..selagi kanta tak kabur selgi itulah tukar...ni rasanya nak kena tukar dah..sebab benda dkt tengah2 tu dah patah..ganas tak cek!!

Reply
avatar
Mummy Julia delete April 29, 2016 at 7:51 PM

takpe mata pun nak baju baru jugak., hhher

Reply
avatar
Mummy Julia delete April 29, 2016 at 7:52 PM

wow purple color.. pink mana pink..? keh keh keh :p

Reply
avatar
Cik Ash delete April 30, 2016 at 11:44 PM

Kak ekin yg baru kalau nak tengok tv pakai.la

Reply
avatar
Cik Ash delete April 30, 2016 at 11:45 PM

Yg lama masih boleh pakai Hihihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete April 30, 2016 at 11:46 PM

Kak ekin kes tukar spek ni sebab dah lama sangat guna

Reply
avatar
Cik Ash delete April 30, 2016 at 11:47 PM

Hihihihihi saya minat pepel

Reply
avatar
Cik Ash delete April 30, 2016 at 11:47 PM

Hihihihihi Mata baru tuan nya tetap yang sama

Reply
avatar
Nina Mads delete May 2, 2016 at 10:50 PM

tukar la sbb selalu nk pkai

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post