TICKER

Tuesday, April 12, 2016

3 Tahun Akhrinya Berganti Baru

3 Tahun Akhrinya Berganti Baru | Assalamualaikum...Hai korang semua, alhamdulilah masih lagi diberi kesempatan untuk menulis di blog Cik Ash ni... apa khabar untuk hari sihat ke, harap semuanya sihat ya..


Cermin mata

selama 3 tahun cermin mata tak bertukar dan tahun ini berganti baru dah.. cermin mata lama guna dirumah yang baru kita pakai masa pergi jalan-jalan hihihihi... 

Alhamdulilah dapat buat cermin mata hasil duit dari Koperasi Cik Ash keje dulu... selebihnya duitnya Cik Ash nak beli handphone baru campur dengan duit churpchurp aritu nanti dapat gak merasa pakai handphone baru..hihihi... handphone murah-murah saja nanti semula2 bila Cik Ash kongsi ya...


17 comments:

  1. salam wah dah pakai baru, yana dulu pun nak buat macamyang lama pakai duk rumah yang baru pakai bila keluar, tapi yana ni pesen bila nak selesakan sesuatu yang kita pakai kena pakai selalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ekin yg baru kalau nak tengok tv pakai.la

      Delete
  2. Replies
    1. yana tu la betul masa mula2 pakai rasa lain gak... nak kena biasa kan gak nanti...

      Delete
  3. dapat yang baru maka yang lama tetap disimpan juga la..

    ReplyDelete
  4. Fida tukar spek pun 2 tahun sekali..selagi kanta tak kabur selgi itulah tukar...ni rasanya nak kena tukar dah..sebab benda dkt tengah2 tu dah patah..ganas tak cek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ekin kes tukar spek ni sebab dah lama sangat guna

      Delete
  5. takpe mata pun nak baju baru jugak., hhher

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihihi Mata baru tuan nya tetap yang sama

      Delete
  6. wow purple color.. pink mana pink..? keh keh keh :p

    ReplyDelete