Wednesday, May 18, 2016

author photo
Bekalan Air Tak Ada | Assalamualaikum..Hai korang semua, selamat pagi semua apa khabar untuk hari ini sihat ke.. Di harap sihat walafiat ya.. ekin baru ada mood nak menulis kat blog ni laptop buat hal pulak entah la abang la terinstal apa apa entah macam ada virus kat laptop tu nasib baik ada  Handphone baru ekin beli Hihihihihi  wah boleh guna taip blog happy sangat taw.. Best sangat tapi agak susah sikit nak menulis guna tepon ni xsyok baca kalau ada salah taip harap dimaafkan la ya.


air tak ada



Eh terlupa ekin  bekalan air tak ada pulak aduh susah la kalau air tak ada sokmo ni nak buat keje membasuh baju terganggu sejak dua mejak ni sampai penuh bakul ni.. Sekejap ada air sekejap tak ada air penat main dengan tak ada air ni.. Tahun ni paling kerap air tak ada sangat mungkin cuaca panas terlampau kut tapi loni hujan kerap sokmo tapi tetap tak ada air pelik sungguh la ekin aduh la.. 


Kadang kadang rasa geram gak tak ada air ni semalam tertiba waktu nak memasak air tak ada langsung aduh geram sungguh la ekin nak buat apa apa tak dapat dengan tak ada air ni... Dah penat puasa seharian dan Allah bagi dugaan ini kena bersabar la kan.. 


Bekalan air tak ada ni berlaku sejak bulan March aritu lagi kira dalam sebulan ni kerap sangat air tak ada.. Susah sangat bila tak ada air ni kita nak buat keje apa-apa terbantut taw.. Ok la itu saja luahan hati ekin nak kongsi dengan korang pasal bekalan air tak ada sokmo sory kalau ada teremo sikit taw... Jumpa lagi di lain entri ya.

This post have 6 komentar

avatar
SIQAHIQA delete May 18, 2016 at 12:54 PM

Susah kalau bekalan air tiada. Kalau siqah, baik takde elektrik daripada takde air. Huhu.

Waahhhh cik ash dapat phone baru. Hii. Siqah pun update blog guna phone je. Malas nak on laptop orang. Hihi.

Reply
avatar
Cik Ash delete May 18, 2016 at 2:51 PM

Hihihihi siqah dapat phone baru yg biasa jah

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete May 19, 2016 at 6:33 AM

Kat johor pon kena catu walu hari2 ujan...

Reply
avatar
Cik Ash delete May 19, 2016 at 4:48 PM

Tu la kan kadang-kadang stress air tak ada ni

Reply
avatar
Jari Manis delete May 25, 2016 at 8:52 PM

musim kemarau ekin mmg air pun kurang..siksa kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post