Tuesday, May 24, 2016

author photo
Review | Air Yeo's Yogurt Perisa Oren | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar untuk hari ini sihat ke. Entri ni tersimpan dalam draf dah lama hari baru nak publish hihihi.... Sory la ekin lambat kongsi dengan korang semua pasal minuman air Yeo's Yeogurt ini. 


Review | Air Yeo's Yogurt Perisa Oren




Kalau tak silap ekin air ini dah lama ada dipasaran, ekin jah yang baru taw dan baru cuba rasai kepakarannya, masa ekin minum air Yeo's rasa air macam air nutrigen gitu-gitu ada rasa masam-masam sikit, ada rasa manis-manis sikit.

Lagi pulak ekin baca Yeogurt ini bagus untuk ibu mengandung. Lepas tu ada baca boleh gak minum untuk yang nak mengandung tak taw betul ke tidak tu...Yeogurt juga merupakan salah satu makanan berkalsium tinggi.


Antara yang ekin baca tentang kebaikan yeogurt ialah dia baik untuk meningkatkan protein dan kalsium untuk tumbesaran tulang,ia juga mengandungi serta tinggi dan membantu menjana penghasilan susu ibu. Selain itu ia mempunyai bakteria yang baik dalam yeogurt berfungsi mengharamkan laktosa iaitu guna semulajadi dan susu yang bertindak meransang sistem perlalian dalam saluran usus dan menjadikan lebih sihat dan berfungsi dengan lebih baik.

Ok la tu saja perkongsian tentang minuman yeo's yeogurt ini InsyaAllah di lain masa kesempatan ekin akan update lagi entri kat blog ni.. Salam sayang buat semua pembaca blog cik ash ni.. Ekin undur diri dulu...

This post have 12 komentar

avatar
Anonymous delete May 24, 2016 at 8:33 AM

Fida dah lama tak minum air kotak..serik

Reply
avatar
Zafirah Kama delete May 24, 2016 at 12:37 PM

hehehe.. oren lambat sikit sebab tak suka oren sangat.. masam...

Reply
avatar
Farrah MF delete May 24, 2016 at 7:13 PM

Akak tak pernah rasa lagi :)

Reply
avatar
Cik Ash delete May 24, 2016 at 10:00 PM

kak ekin minat oren hihihi

Reply
avatar
el delete May 25, 2016 at 10:14 AM

k.el mmg lama x minum air kotak
tapi kalo bg free ok je hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete May 25, 2016 at 11:02 AM

bagi ekin sedap la hihihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete May 25, 2016 at 11:06 AM

hihihihi kak el tunggu siapa da nak bagi free nanti

Reply
avatar
Jari Manis delete May 25, 2016 at 8:38 PM

"dia baik untuk meningkatkan protein dan kalsium untuk tumbesaran tulang,ia juga mengandungi serta tinggi dan membantu menjana penghasilan susu ibu" <---pergh kena g carik ni

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post