Wednesday, June 1, 2016

author photo
Wordless Wenesday #64 | Buat Yang Pakai Cermin Mata



This post have 12 komentar

avatar
Zafirah Kama delete June 1, 2016 at 4:19 PM

No 3 tu ada buat, tapi jarang. Yang lain tu tak penah buat lagi.. Hahaha

Reply
avatar
izzeyda delete June 1, 2016 at 4:47 PM

kalau pakai spec hitam kekadang ada buat jugak..

Reply
avatar
Mummy Julia delete June 1, 2016 at 6:12 PM

Ok nanti mummy check hero kecik dia buat ni ker tak? hehhehe

Reply
avatar
Mummy Julia delete June 1, 2016 at 6:13 PM

Tapi kalo mummy yg selalu pakai spec hitam ni... ermmm selalau buat no 2 dan 4 je kot.. lain takde... hehehehe

Reply
avatar
Afidah Azmi delete June 2, 2016 at 9:38 AM

hahahaha..yg ni memang tiap2 saat Fida buat kak..

Reply
avatar
Cik Ash delete June 2, 2016 at 12:02 PM

hihihihi.. ada gak la buat kan...

Reply
avatar
Cik Ash delete June 2, 2016 at 12:02 PM

check mummy tengok hero ada buat tak hahahhahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete June 2, 2016 at 12:03 PM

ekin no 1 hingga 3 duk buat hahahahaha

Reply
avatar
Sha Mohamed delete June 8, 2016 at 12:09 PM

Memang selalu buat gini..Tambah2 yang no 3 tu.. Bila memandu memang sha suka buat gitu..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post