-->

Sunday, July 17, 2016

author photo
Kad Raya Dari Blogger | Assalamualaikum.. Hai korang semua setelah seminggu beraya akhirnya sampai kad raya dari kawan blogger ekin ini... terima kasih kepada rakan blogger yang bagi kad raya dekat ekin ini.. masih ada yang ingat ekin hihihihi... 



jom kita usha kad raya dari blogger yang sangat baik hati hantar kad ni dekat ekin.

Kad Raya Dari Sis JM ,,, ucapan buat sis JM Selamat Hari Raya akak.. maaf kalau ada salah silap ya.. ekin raya dekat kedah tahun ni... 

Kad Raya dari Sis D...selamat hari raya buat sis.. 

Kad Raya Dari Nina


Kad Raya Dari SS


your advertise here

This post have 19 komentar

avatar
Eeiou_ delete July 17, 2016 at 8:00 PM

Comelnya kad raya from Nina tu.

Reply
avatar
Shasha Mohamed delete July 17, 2016 at 10:22 PM

Salam lebaran. Tahniah kerana dapat kad raya dari kami yang xdapat ;)

Reply
avatar
Murni Alysa delete July 18, 2016 at 10:22 AM

Best kan dapat kad raya..akak tahun ni dapat sekeping jer dr blogger Amanina Ahmad

Reply
avatar
Jari Manis delete July 18, 2016 at 10:51 AM

selamat hari raya ekin..terima kasih jadi teman maya sis JM..

Reply
avatar
Jari Manis delete July 18, 2016 at 10:51 AM

kiranya tahun depan turn balik raya Kelantan lah eh

Reply
avatar
Cik Ash delete July 18, 2016 at 11:48 AM

best2 kak... inshaAllah tahun akan mesti ada kad raya nanti tu

Reply
avatar
Cik Ash delete July 18, 2016 at 11:49 AM

raya haji inshaAllah balik kelantan....

Reply
avatar
Sha Mohamed delete July 19, 2016 at 10:33 AM

Bestkan bila terima kad raya.. semoga terus menjadi tradisi..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete July 19, 2016 at 1:28 PM

bertuah nyer ekin.
byk dpt kad raya.
aida dpt 2 aje.
best walaupun skit jer :)

Reply
avatar
Cik Ash delete July 19, 2016 at 4:27 PM

Tahun ini dapat xbanyak macam tahun sebelum ni

Reply
avatar
Cik Mimie delete July 20, 2016 at 11:10 AM

Wah, banyaknya Kad raya Kak Ekin dapat :) jeles kita..heee

Reply
avatar
Cik Ash delete July 20, 2016 at 4:51 PM

tu pun terkejut dapat banyak lepas raya baru sampai hihihihihi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post