-->
banner

Teman Hebat

TERBARU BY CIK ASH

Friday, July 29, 2016

author photo
Thai Food Festival Kedah | Assalamualaikum.. hai semua..agak lewat update blog sejak dua mejak ni... keadaan masih belum pulih lagi.. batuk dan selsema masih tak ok lagi.. ekin nak bagitaw kepada orang kedah yang berdekatan dengan KULIM boleh la memeriahkan Festival Thai ini yang berlangsung pada 29 Julai 2016 hingga 7 Ogos 2016 di Dataran Sejahtera Kulim Kedah, dekat mana ekin dapat info di Padang Awan Kulim kalau tak silap ekin... maaf kalau ekin tersilap ekin pun baru 2 tahun duk kedah ni tak kenal  sangat tempat-tempat dekat kulim hihihihi... 



Lama dah Ekin tak pergi Thai Food Festival ni.. last pergi masa dekat kelantan masa tu tak kahwin lagi hihihihi.. pergi dengan berdua dengan ma Festival Food Thai tu siap beramas mesra dengan artis neelofa dan fizo omar lagi... boleh rasa pelbagai makanan thai.. 

Harap boleh pergi Thai Food Festival ini teringin nak makan makanan thai tekak ni. hahahahaha... harap encik suami dapat la tunaikan permintaan isteri ni..  hihihihihihihihi
your advertise here

This post have 4 komentar

avatar
adianiez AIDA delete July 29, 2016 at 5:05 PM

menarik nyer ekin.
aida suka kalu pesta makanan ni.
lusa nak gi pesta durian.

Reply
avatar
Scdha Sein (SS) delete July 29, 2016 at 9:22 PM

Pernah pergi masa kat klate...

Reply
avatar
SIQAHIQA delete July 31, 2016 at 8:50 AM

Jauhnya nak p.. Hehe..
Bab makanan je memang teruja 😁😁

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 11, 2016 at 10:27 AM

Ala.. jauh.. Kalau dekat boleh sha pergi..

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post

Advertisement

Themeindie.com