Monday, August 8, 2016

author photo


Drama Budak Magik Slot Aksi TV3 | Assalamualaikum... ni ada lagi drama yang best boleh layan... ekin tak sempat nak tengok kat tv.. ekin simpan dalam blog mana taw dapat tengok or dowload bila-bila ada masa... 


Sinopsis Budak Magik Slot Aksi TV3

Sinopsis drama Budak Magik, mengisahkan Imran seorang budak yang kuat berimaginasi. Dia sering membayangkan sesuatu yang adventur. Imran meminati magik. Dia juga sering bermimpi dua orang magician berlawan dnegan kuasa magik masing-masing. 

Dia juga bermimpi mengenai sebuah buku lama. (CGI EFX) Imran bergaduh di sekolahnya kerana rakan sekolahnya sering memperlekehkan kebolehan magiknya. Imran diberi amaran oleh ayahnya, Johan supaya tidak bergaduh lagi atau dia akan dihantar pulang ke kampung.

Imran kemudian mengikuti lawatan sekolah ke muzium. Sekali lagi terjadi perselisihan faham antara dia dan rakan sekelas lalu akhirnya mereka bergaduh. Johan tiada pilihan melainkan menghantar Imran pulang ke kampung. 

Imran tidak suka kehidupan barunya di kampung lebih-lebih lagi apabila mendapat tahu Myra turut tinggal bersama neneknya, Wan. Ibubapa Myra telah bercerai dan bila ibunya mendapat kerja di Kuala Lumpur, Myra ditinggalkan bersama Wan.





This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post