BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Tuesday, August 9, 2016

Rahsia Ayam Goreng Paling 'Juicy'

Rahsia Ayam Goreng  Paling 'Juicy' | Assalamualaikum....ekin ingin bertanya ada tak  sesiapa pembaca blog ekin ini yang tak suka Ayam Goreng? setahu mesti la korang suka kan.. jarang sangat jumpa orang yang tak minat ayam goreng ni.. Tambahan pulak ayam sekarang semakin mahal kan.. ayam goreng yang siap digoreng mesti la mahal di jual kan.
Apa kata kita berjimat dengan membuat Ayam Goreng Paling Juicy bila dimakan macam ayam kfc tu. cara-cara nak membuatnya sangat mudah taw. meh ekin kongsikan caranya melalui video di bawah ni 


Dah tengok video dekat atas faham tak resepinya.. Kalau tak faham  korang boleh tengok Resepinya  dan tips-tips nak dapatkan  ayam macam kfc di Resepi Ayam Goreng Kentucky taw. 



6 comments: