Monday, October 17, 2016

author photo
Aloe Vera Smoothing Gel 99% Magic Pink Lip Gloss | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. 



Hari ini Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua  untuk kecantikkan bibir yang menawan boleh la guna lipsgloss daripada Aloe Verra 99% ni.. cik ash dah cuba suka sangat bila guna.. rasa nak jilat bibir hahahhahaha..

So sesiapa yang ingin dapat produk ni boleh beli dekat kedai jual komestik deh... hihihihihi... 

This post have 15 komentar

avatar
Farhana Jafri delete October 17, 2016 at 8:19 AM

tak pernah pulak nampak deat guardian. nanti nak try belek la sebab bibir pun dah kering

Reply
avatar
Zafirah Kama delete October 17, 2016 at 12:48 PM

wah2 ~ nanti nak cari.. aloe vera sangat elok untuk melembapkan...

Reply
avatar
Cik Ash delete October 18, 2016 at 1:57 PM

kat giant xde nampak gak.. ekin beli kat kedai komestik baru ada...

Reply
avatar
Cik Ash delete October 18, 2016 at 1:58 PM

hahahahhaha... rasa manis aloe vera ni la tu yg teringin nak jilat

Reply
avatar
Alia Farhan delete October 18, 2016 at 3:33 PM

Frst time tgk produk ni...boleh try nnt

Reply
avatar
Alia Farhan delete October 18, 2016 at 3:36 PM

Frst time tgk produk ni...boleh try nnt

Reply
avatar
Cik Ash delete October 18, 2016 at 3:48 PM

produk barang murah jah hahhahaha memang tak popular pun

Reply
avatar
Kaklong Chan delete October 19, 2016 at 6:04 PM

Nak pakai juga la.. Birbir pun nampak kering je ni.. :(

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post