Friday, October 14, 2016

author photo

MY Nescafe Barista | Assalamualaikum... Hai korang semua apa sihat tak untuk hari ini...

Ini ekin ada share dengan anda semua kepada pecinta kopi,mesti teringin minum kopi lebih sedap macam dekat kedai kan.. Begitu juga anda yang sering terlewat dan tidak mempunyai masa untuk menyediakan air kopi, kini anda tak payah susah dah nak bancuh kopi sebab kita dah mesin kopi yang berguna sangat ni.. Memperkenalkan Nescafe Barista adalah nama yang tidak diperlukan formal.  Nescafé Barista direka khas untuk mengendalikan dan menyediakan Nescafé Blend Gold.
Satu mesin tunggal boleh menyediakan lima jenis kopi yang berbeza.Mesin ini adalah cepat, mudah untuk digunakan.




Satu jenama yang diiktiraf di seluruh dunia, Bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk pengalaman yang lebih mudah dan unik menyediakan dan menghidangkan cawan terbaik Nescafé kopi, mereka kini melepaskan kopi mereka mesin terkini setakat ini, Nescafé Barista. Eksklusif dilancarkan pada Lazada Malaysia, kini anda boleh mempunyai cawan yang sempurna setiap kali dengan mesin kopi Nescafé Barista!




Tidak seperti serbuk kopi yang lain oleh Nescafé, Blend Nescafé Gold adalah dirawat khas dan bersedia untuk aroma yang lebih tersendiri dan rasa. Campuran Arabica dan Robusta biji kopi, setiap cawan kopi menjanjikan rasa hebat setiap kali. Untuk itu, Nescafé telah datang dengan mesin kopi mereka sendiri yang direka khas untuk mengendalikan rasa mantap Arabica dan Robusta di Nescafé Gold. Mesin ini bukan sahaja menjadikan ia lebih mudah bagi anda untuk menyediakan dan menyampaikan suatu cawan kualiti kopi setiap masa tetapi ia juga dilengkapi dengan pelbagai kaedah penyediaan dengan hanya beberapa sentuhan panel kawalannya. Dengan tetapan yang istimewa, Nescafé Barista menawarkan lima jenis kopi dari mesin dan kopi granul sama. Dari merasa manis Latte Machiatto untuk Cappuccino, Americano, Lungo dan sengit Espresso, Lazada Malaysia adalah tempat di mana anda boleh mendapatkan yang terbaik Nescafe Barista harga mesin kopi di Malaysia.


Jom dapatkan Mesin Nescafe Barista di lazada sekarang 

This post have 3 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post