Tuesday, October 4, 2016

author photo
Menang Baucer Domino's Pizza Dari Page Mahamahu | Assalamualaikum, Hai korang semua ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. 


Sebelum Raya Haji aritu ekin ada menang satu contest di Fb Menang Baucer Domino's Pizza Dari Page Mahamahu. Alhamdulilah rezeki ekin dapat voucher domino's hihihihi.. memang teringin nak makan sebelum ni duk selalu cakap dekat abang rasa teringin nak makan pizza la.. hihihihi... ni bukan mengidam ya.. tak ada apa2 pun.. biasa lama tak makan pizza kan bila tengok iklan dekat televisyen mesti la terliur kan.. 

Lama gak ekin tunggu Voucher Domino's ni sampai dekat tangan ekin dapat minggu ini gak tapi lupa hari apa tak silap ekin hari selasa or rabu kut.. 



Hasil reedem voucer aritu... jom usha gambar kat bawah ini 


This post have 6 komentar

avatar
Radhia Razali delete October 4, 2016 at 2:21 PM

congrats..done follow ur blog. do follow my blog at http://penselduabee.blogspot.my/

Reply
avatar
arysha_fayyadh delete October 6, 2016 at 5:50 PM

oohoiiiii
sedap nau dominos
lama nau iols tak pekena
meh satu slice boleh??he3

Reply
avatar
Seorang Syed delete April 19, 2017 at 12:29 AM

Syokyaaaa kalau menang macamni kak! Domino's pulak tu kan.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post