Wednesday, November 30, 2016

Spin Mop Magic Mop + Cleaner Bucket + 2 Mop Heads

Spin Mop Magic Mop + Cleaner Bucket + 2 Mop Heads | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar untuk hari ini... Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya... 



Spin Mop Magic Mop + Cleaner Bucket + 2 Mop Heads



Baru-baru Cik Ash ada shopping barang kat lazada memang dah lama Cik Ash nak benda ni.. bila tengok ada jualan murah Cik Ash pun suruh suami beli satu hihihihihi... suka sangat apabila dapat Spin Mop Magic Idaman ni hahahahaha.. 

Spin Mop Magic sangat memudahkan kerja megelap lantai dengan mudah sangat.. tak sakit dah tangan untuk perah kain mop tu... selalu guna yang style lama nak bagi kering air kemain perah mop tu kan.. 

Dekat lazada sekarang ada jualan murah-murah sedang berlangsung so kalau nak dapatkan Spin Mop Magic ni boleh shopping lazada ya.



Resepi Sup Ayam Oregano

Resepi Sup Ayam Oregano | Assalamualaikum,Hai korang semua apa khabar.. ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.


sup ayam oregano


Ekin bila rajin suka sangat cuba suatu masakan baru.. aritu cuba try buat sup ayam oregano... sedap sangat makan hirup tak ingat hahahahah...ekin buat aritu tak banyak pun sekadar ingin memcuba dulu takut gak buat banyak-banyak nanti tak sedap..

Ok la jom usha resepi dekat bawah senang sangat sup ayam oregano sebab tanpa guna bawang segala kakas 4 beradik...

Resepi Sup Ayam Oregano
Oleh : Cik Ash

Bahan-Bahan
Ayam 6 ketul kerat kecil-kecil
Daum Sup
2 sudu kecil oregano
2 sudu besar stock ayam knorr tu..

Cara Membuatnya:
1. Rebus ayam dalam periuk.
2. Masukkan stock ayam knorr, oregano rebus sampai ayam masak.
3. Lepas tu masukkan daun sup dan boleh hidangkan dengan nasi panas..

Ok la itu saja resepi yang ekin buat.. mudah sangat kan sup ayam tanpa bawang Ekin guna.. hihihihihi....

Monday, November 28, 2016

Tabiat Bila Makan Burger

Tabiat  Bila Makan Burger | Assalamualaikum, Hai korang semua apa khabar untuk hari ini.Ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. 

Hasil carian imej untuk burger 

Siapa kat sini suka makan burger , ekin kalau ikut memang suka makan burger tapi makan cara ekin makan hahahhaha.. tabiat ekin kalau makan burger makan roti dulu satu-satu  lepas tu yang last baru makan daging or ayam hihihihihi...

Dekat bawah ini ada beberapa tabiat orang suka makan burger dengan cara yang tersendiri... so kepada yang ingin tengok yang mana kena dengan gaya makan burger korang boleh tengok dekat 7 Tabiat Orang Bila Makan Burger. 



Sunday, November 27, 2016

Cucur Campur

Cucur Campur | Assalamualaikum....Hai korang semua, harap semuanya sihat walafia deh... Hari ini Cik Ash terajin nak update entri dekat blog hihihihihii...


cucur campur




Nampak tak gambar dekat atas tu cucur ini Cik Ash buat pada 18hbl aritu baru ada mood nak share dekat blog hahahhaha... loni rasa malas nak update blog tak taw la nape... nampak sedap kan cucur ni... ekin buat cucur ni tak taw nama cucur apa letak cucur campur guna jah bahan-bahan yang ada kat dapur tu..

Suami dan mak mektua kata sedap cucur ni hiihihihi... Cik Ash time rajin buat la apa-apa kuih untuk kami bertiga makan kadang-kadang ada anak saudara suami mai dia orang pun makan gak.. siap dapat pujian daripada anak-anak saudara moksu buat cucur sedap la... eh apa la ekin terlebih-lebih mebebel pasal ekin jom kita usha resepi dekat bawah ni :-

Resepi Cucur Campur 
Bahan-Bahan
5 Senduk Tepung Gandum
2 sudu kecil serbuk kunyit
1 sk oregano
daun bawang
daun sup
1 sk garam
2sk pati sedap
air


Cara Membuatnya :-
1.Campurkan semua bahan gaul sampai sebati.
2. Goreng dalam minyak yang panas hingga kuning...
3. Siap Goreng boleh makan sos cili...


ok la itu saja resepi cucur campur yang Cik Ash buat hihihihi.. bagi Cik Ash sedap gak buat macam ni ubah-ubah selera sikit..

Friday, November 25, 2016

Black Friday Special

Black Friday Special  | Assalamualaikum, hai selamat pagi jumaat kepada pengunjung blog ekin ini... Alhmdulilah masih lagi berkesempatan menulis entri di blog pagi ini... Ekin harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat la ya.. 

Hari jumaat banyak gudang shopping sedang buat jualan produk Black Firday Special di antara shopping online yang terlibat ada Lazada, Shopback, Shopee,










Nak shopping dekat Lazada boleh klik Banner dekat atas tu..

Its Black Friday
Sebelum nak shopping klik Shopback dapat balik cashback yang kita shopping di mana shopping online.. Klik Banner untuk daftar.

Hari ini sahaja semua produk diberikan diskaun permulaan 15% termasuk buku baru dan bestseller yang biasanya tidak diberikan apa-apa diskaun.


Black Friday Cyber Monday. Shoes up to 70% off. App users get extra 18% off with code BFCM18. Min spend RM200Black Friday Cyber Monday. Shoes up to 70% off. App users get extra 18% off with code BFCM18. Min spend RM200

Zalora juga ada Black Friday jugak nak shopping KLIK SINI


Thursday, November 24, 2016

Lazada Of Box Of Joy Sempena Online Revolution 2016

'Lazada Of Box Of Joy Sempena Online Revolution 2016 | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar,Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya..

Musim shopping SALE datang lagi so kepada sesiapa yang minat shopping pasti teruja nak shopping barang kan.. di sini ekin nak bagitaw dengan korang yang suka sangat shopping tu ada berita baik buat korang... lazada sekarang tengah buat sale besar-besaran taw...

"Online Revolution Lazada" ini telah bermula pada 11.11.16 hingga 12.12.16 merupakan jualan tahunan lazada malaysia untuk kali kelima dengan tema Brands For All.



Lagi pulak baru-baru ni ekin merupakan salah seorang dari blogger yang di pilih oleh lazada malaysia mendapat hadiah iaitu Box Of Joy merupakan barang-barang untuk Jualan "Online Revolution Lazada" ini. Mesti orang nak tau apa barang-barang yang ekin dapat... Jom usha gambar-gambar dekat bawah ni ok....


Ini di antara barang-barang yang ekin dapat.. banyak kan hihihihi.. syok dapat barang banyak gini.. 



Barangan Loreal pulak ni Mythic Oil, Nutrifier Glycerol+Coco Oil, dan Dual Stylers ingin dapatkan produk dari loreal ini boleh beli di lazada.com.



Kalau korang yang ada anak kalau yang ingin dapatkan Pampers dari MamyPoko di lazada akan dapat percuma Mamypoko Gentle Baby Wipes ni so kepada yang ingin mendapatkannya boleh shopping di lazada.com. 


Ni pulak Nescafe White Coffee Perisa Pandan mesti keluaran yang baru punya ini... sebenarnya ekin tak suka pun minum nescafe ni.. ekin dah cuba try nescafe pandan ni rasa dia best sangat kaw kaw sangat, bau pandan tu ada masa kita kacau air panas-panas , so kepada sesiapa yang ingin mendapatkan Nescafe White Coffer Pandan boleh dapat di lazada.com


SanDisk Ultra Dual Drive untuk backup segala data dalam gadget Android telefon pintar dan tablet. ScanDisk ini ada 2 cara untuk guna - satu dengan micro USB untuk cucuk ke gadget Android telefon pintar ,tablet dan satu lagi untuk cucuk ke komputer.  so kepada sesiapa yang ingin mendapat SanDisk Ultra Dual Drive ni boleh dapatkan di lazada.com


Barang ini yang ekin nak nak sangat... alhamdulilah bila dapat Tefal Manual Chopper ni  so mudah la ekin nak tumbuk bawang dan cili  nanti.. mudah sangat tak payah guna elektrik hanya tarik-tarik dalam 5 sec siap bahan-bahan kita nak guna.. ikut la nak buat nasi goreng,tumbuk bawang ke... so kepada sesiapa yang ingin mendapat Manual Chopper ni boleh dapatkan di lazada.com. 



Beg Ola Bola ni korang akan dapat  percuma setiap pembelian produk MILO, ingin mendapat beg Ola Bola ini secara percuma boleh shopping di lazada.com. 


Bagi yang suka makan maggi pulak maggi ada mengeluarkan produk baru iaitu Maggi Royale Thai White Seafood Tom Yam boleh dapatkan di lazada.com.


Kotak yang pink tu pulak Full Cream Milk susu yang diimport dari New Zealand dan Australia,susu ini mempunyai kalsium asli dan protein yang mudah diserap untuk kesihatan tulang,gigi yang kuat dan pertumbuhan otot nak rasai Full Cream Milk ini boleh dapatkan di lazada.com. 

Cerelac Nutripuffs Pisang & Strawberi ini boleh juga didapatkan di lazada.com  ada promosi jualan. 

Eh hampir ekin terlupa kepada pelanggan baru  yang pertama kali shopping di lazada boleh code voucher di bawah ni dan check out. 

Tuesday, November 22, 2016

Aura Hijab Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur

Aura Hijab Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur |Assalamualaikum, Hai korang semua ingat lagi tak Cik Ash pernah buat entri Menang Contest Syampu Aura Hijab By Safura Rara aritu so ekin dah dapat syampu itu. Jom baca pengalaman ekin menggunakan Syampu Aura Hijab ini dekat bawah. Sebelum itu apa kata baca dulu tentang Aura Hijab Syampu ini dulu kan


Aura Hijab Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur



Kelebihan Aura Hijab 
-Aura Hijab adalah gabungan hampir semua bahan aktif yang terbukti berkesan untuk merawat rambut dan kulit kepala. 
-Syampu rawatan khas untuk masalah kronik rambut gugur. 
-Aura Hijab dilengkapi dengan wangian perfume antarabangsa yang tahan sehingga 12 jam pada rambut anda. 
-Aura Hijab akan bertindak balas melebatkan rambut sepantas 14 hari. 
-Aura Hijab mampun melicinkan rambut sepantas cucian pertama. 

Fungsi Aura Hijab 
-Mengawal rambut gugur 
-Melebatkan rambut yang nipis
-Melicinkan rambut
-Menghilangkan Kelemumur
-Merawat Kulit Kepala Gatal
-Menghilangkan bau rambut
-Mengharumkan rambut sehingga 12 jam


Bahan-bahan Aktif yang digunakan :
- Daun Bidara:Yang Akan Merawat Kulit Kepala Dari Kelemumur Untuk Penumbuhan Sel Rambut Baru Dan Daun Bidara Juga Membekalkan Vitamin Bagi Menguatkan Rambut Dari Gugur.
- Minyak Habastusauda Yang Merawat Kulit Kepala Untuk Membuka Pori Bagi Memberi Ruang Untuk Pertumbuhan Rambut Baru
- Habastusauda Juga Melicinkan Rambut Bagi Mengurangkan Rambut Putus Semasa Sikat Atau Ikat Rambut.
- Minyak Pati Buah Keras Yang Digunakan Secara Turun Temurun Untuk Melebatkan Rambut Dan Bantu Pertumbuhan Rambut Baru Yang Sihat, Mudah Diuruskan Dan Berkilau.
- Minyak Zaitun Yang Berfungsi Untuk Mengekalkan Bau Wangi Serta Menghitamkan Rambut Anda.


Cara Penggunaan :
1. Gunakan Aura Hijab Sekali Sehari.
2.  Urutkan Rambut Dan Kulit Kepala Dengan Lembut Bagi Meratakan Syampu Dan Nutrisi.
3.Biarkan Selama 5 Minit Untuk Nutrisi Menyerap Kedalam Rambut Dan Kulit Kepala.
4.  Bilas Kepala Hingga Bersih

Sebotol Syampu Aura Hijab ni 400ml, boleh tahan 4 - 6 minggu, ok la sangat kan. Syampu Aura Hijab ni juga berstatus HALAL dan GMS. Berdaftar dengan KKM, korang jangan risau taw.

Harga Untuk Aura Hijab  Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur ini berharga RM129.90 sahaja!!! mahalnya harga mesti fikir dulu kan.. ekin pun bila tengok harga tu terfikir gak sekejap tapi difikirkan balik syampu dapat menghilangkan rambut gugur baik beli dan guna terus -menerus baru taw kehasilan produk ini kan.. 

Kalau ada ingin nak oder, mudah saja, boleh  whatsapps 017-5444 880 ataupun boleh juga lawati atas talian dekat bawah ini 
Untuk more info, boleh layari
FB Page : Aura Hijab HQ

Review Selepas Menggunakan Aura Hijab Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur 
Cik Ash ini memang ada masalah rambut tambah-tambah pulak rambut berkembang bila kering gitu-gitu hihihihihi, rambut Cik Ash selalu gugur yang agak kronik sampai jarang-jarang dah rambut Cik Ash ni, siap Cik Ash simpan rambut gugur dalam plastik kalau tengok plastik  tu takut sangat selama 2 tahun simpan banyak sangatnya rambut yang gugur, ekin dah guna pelbagai jenis syampu, memang ada yang berkesan tapi peratus rambut yang gugur masih belum pulih gak, bab kelemumur tu adalah yang hilang, tapi segi kegatalan kepala tu bau wangi nak kekal lama tak berkesan hihihihihi.. 
So bila Cik Ash dah dapat sample pecubaan Aura Hijab Syampu hadiah menang contest aritu Cik Ash dah cuba kali pertama rasa rambut Cik Ash wangi sangat dan lembut bila sentuh-sentuh siap suruh suami Cik Ash sentuh dan bau dia siap puji wanginya hahahahha... suka sangat dengan syampu aura hijab ini.. rasa nak dapatkan lagi lepas ni la.. Lagi pulak yang Cik Ash suka dengan syampu aura hijab ini dia dah conditoner dalam syampu so mudah la tak payah pakai dah kan... Bau wangi rambut kekal sampai ke pagi taw...lagi yang Cik Ash suka rambut Cik Ash mudah disikat hihihihihi...Cik Ash punya hobby rambut kurang sikat main tarik-tarik dengan jari jer... huhuhuhu... Ok la tu saja review dari Cik Ash mengenai Aura Hijab Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur ini... 


Monday, November 21, 2016

Resepi Ayam Kam Heong

Resepi Ayam Kam Heong | Assalamualaikum, Hai korang semua apa khabar untuk hari ini.. sihat ke Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.





Aritu ekin ada cuba buat Ayam Kam Heong ini rasa dia lebih ayam kari mamak saja cuba bezanya kita tambah kicap,cili sos dan sos tomato,sos tiram, Jom usha resepi dekat bawah ni.


Resepi Ayam Kam Heong
Oleh : Cik Ash

Bahan-Bahan


Ayam Cik Ash agak-agak boleh makan untuk 3 org
2 ulas bawang besar (sebiji didadu dan sebiji lagi dipotong kasar)
4 ulas bawang putih (diketuk)
2 lada merah
4 helai daun kari
2 sudu makan sos cili
2 sudu makan sos tomato
2 sudu makan sos tiram
2 sudu makan kicap lemak manis
3 ataupun 4 sudu makan kari (bancuh dengan sedikit air)
Minyak untuk menumis
Garam jika perlu saja
                               

Cara membuatnya :- 
1. Ayam digaulkan dengan kunyit + garam lepastu goreng dalam minyak yang panas.
2. Bila ayam siap dah goreng biarkan.. 
3  Panaskan minyak dalam kuali, bila minyak panas tumis la bawang besar dan bawang putih hingga wangi.
4.Masukkan rempah kari dan daun kari. 
5.Masukkan sos cili,sos tomato, sos tiram,kicap lemak manis. 
6. Masak hingga sebati dan pecah minyak.
7. Masukkan ayam goreng dan cili gaulkan hingga sebati.
8. Siap boleh di hidang kan dengan nasi panas. 

Ok la itu saja yang Cik Ash nak kongsi dengan korang semua....selamat mecuba resepi ini ya...Nak tengok resepi lain boleh tengok di koleksi #dapurcikash

Thursday, November 17, 2016

Website Filem/Drama Korea,Taiwan,Hongkong, China

Website Filem/Drama Korea,Taiwan,Hongkong, China | Assalamualaikum, Hai korang semua ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat la ya..




Siapa kah sini peminat drama atau filem Korea, China, dan lain sekarang senang dah nak tengok cerita sebab Cik Ash ada jumpa untuk tengok drama dan filem taw.. senang sangat nak tengok online ke. Ada yang berbayar ada yang percuma. Antara websitenya boleh tengok di bawah ni. 


1. Netflix 

2. Prime Video 

3. Disney Hostar

4. Viu

5. Iqyi 

6. WeTV

7.  Loklok

8. Viki 

9. DramaCool

Tuesday, November 15, 2016

SUPRA PRO MAKE UP FOUNDATION

SUPRA PRO MAKE UP FOUNDATION | Assalamualaikum, Hai korang semua, apa khabar ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat la.. Pernah dengar nama Supra Pro Make Up Foundation tak, kalau belum dengar meh sini ekin memperkenalkan apa itu Supra Pro Make Up Foundation ini.☺


SUPRA PRO MAKE UP FOUNDATION


Supra Pro Make Up Foundation ialah foundation yang mengandungi collagen yang dapat membantu memberi perlindungan pada kulit, collagen yang ada didalamnya membantu menganjalkan kulit,mengurangkan garis halus,jika dipakai seharian ia tidak merosakkan kulit seperti  foundation make up biasa.

Kelebihan & Kebaikan Supra Pro Make Up Foundation 

* Menutup pori-pori yang terbuka
*Mencerahkan kulit wajah
*Merawat jerawat
*Menghilangkan kulim kusam
*Menghilangkan jeragat
*Menghilangkan dan memudarkan parut jerawat
*Dengan sekali sapuan sahaja supra BB cream dapat bertahan sehingga 12 jam
*Tanpa perlu bermake up kulit akan kelihatan cerah dan berseri
*Hanya 1 warna dan sesuai untuk semua jenis kulit.
*Supra Foundation ini akan mengikut warna kulit selepas disapu.
*Mengawal pengeluaran minyak berlebihan.

Kandungan
Collagen, Glutathione,

Cara Penggunaan Supra Pro Make Up Foundation 
Disapu terus ke muka,untuk kesan yang lebih baik gunakan span ditekap-tekap ke muka,jangan di gosok2 ya. Kemudian sapukan bedak debu. Sesuai juga tanpa bedak.
Terbaik walaupun kulit hitam manis/sawo matang ,tidak menjadikan
 muka kita spt kelabu .Cepat meresap dan sekata.

Monday, November 14, 2016

Fenomena Supermoon Malam Ini

Fenomena Supermoon Malam Ini | Assalamualaikum.. Hai korang semua jangan lupa taw malam ni ada Supermoon akan bermula dari pukul 7.24 malam hingga 9.54malam ya..




APA ITU SUPERMOON?

Supermoon ialah kejadian yang menyaksikan bulan 14% lebih besar dan 30% lebih cerah daripada biasa.

Pada malam ini juga akan menyaksikan kedudukan bulan paling dekat atau terhampir dengan bumi. Maknanya pada malam ini kita akan nampak saiz bulan lebih besar daripada biasa.

Ianya dijangka berlaku pada malam ini iaitu hari Isnin, 14 November 2016 jam 7.24 malam hingga 9.54 malam.

Jika anda terlepasnya pada malam ini, anda akan menyaksikan fenomena Supermoon ini 18 tahun akan datang. Jadi jangan ketinggalan ya.

Birthday Giveaway by KasihkuAmani


Klik Banner Untuk Join 

Hadiah Untuk Pemenang
Sebuah Novel X 4 orang pemenang
(Hadiah akan ditambah bergantung pada penyertaan)
Update : SENARAI HADIAH

Tarikh Giveaway : 01 Oktober 2016 hingga 30 November 2016
Pengumuman Pemenang : 01 Disember 2016
Tempoh Menuntut Hadiah : 01 Disember 2016 hingga 7 Disember 2016

Purple Awesome Oktober 2016

Purple Awesome Oktober  2016 | Assalamualaikum, Hai korang semua apa khabar untuk hari ini harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.

Berakhir sudah bulan Oktober 2016 kan.. kita dah masuk bulan November 2016 kan.. Kini tiba keputusan senarai calon Purple Awesome Oktober 2016 di blog Cik Ash ni.. ok dekat atas adalah senarai yang memberi komen di blog ekin ni.. semoga anda semua teruskan memberi komen di blog ekin ini... jangan segan-segan taw.. kesemua pengomen ni ekin letak di list PURPLE SUPPORTER OKT 16 di blog ekin di bahagian atas pos ya.. 

  El
 ♥Nina Mads♥ 
 ♥Siti Nurzafirah
    ♥Shahida Dzulkafli
 ♥Murni Alysa♥ 
AinAthirah Anuar♥     
  ♥Scdha Sein♥ 
                                      ♥Alia Farhan                                    ♥Suria Amanda


Sunday, November 13, 2016

Menang Contest Syampu Aura Hijab By Safura Rara

Menang Contest Syampu Aura Hijab By Safura Rara | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar untuk hari ini... ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat la ya... 
 
 

 

Alhamdulilah rezeki blog lagi akhir bulan oktober aritu blog cik ash menang Pemenang Syampu Aura Hijab

Tak sabar nak dapat syampu ni... nak rasai pengalaman menggunakan syampu ni... hihihihihihihi

ekin dah dapat syampu ini baca pengalaman ekin mengguna syampu Aura Hijab ini boleh terjah ke entri Aura Hijab Syampu & Conditioner Rawatan Rambut Gugur


Thursday, November 10, 2016

Pencetus Ummah 2016

Tonton Pencetus Ummah 2016 | Assalamualaikum... Siapa tengok pencetus ummah 2016 sedang berlangsung di astro oasis.. ekin hampir terlupa rancangan ni sedang ke udara di tv.. biasa ruang nak tengok tv kurang sikit sebab selalunya malam khamis  anak-anak saudara suami mai rumah tido sini nak tengok cerita kat Hypptv tu hihihihihi... mujur ada website yang upload untuk tengok online boleh ekin layan dekat laptop hihihihihi...



biodata peserta Pencetus Ummah 2016 astro, profile peserta Pencetus Ummah 2016 musim 4, biografi, profil dan latar belakang peserta Pencetus Ummah PU2016 musim keempat, gambar peserta Pencetus Ummah 2016



Tahun ni nampak pencetus ummmah 2016 ni bagus-bagus saja tapi ekin tak nampak lagi siapa yang bakal jadi juara tahun ni..Jom kita tengok Pencetus Ummah 2016 dekat. bawah ni.. 

Online Revolution Telah Tiba


Online Revolution Telah Tiba| Assalamualaikum, Hai korang semua jumaat ini  "Online Revolution" akan membuka jualan atas talian terbesar di Asia Tenggara, Online Revolution  mempunyai penyertaan lebih daripada 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa. Acara Online Revolution ni akan bermula dari 11 November 2016 hingga 14 Disember 2016. Online Revolution merupakan kali yang kelima sepanjang pelancaranya pada 2012. 



Di Lazada semua benda ada dapatkan Diskaun Harga Sehingga 95% di setiap barang berjenama yang anda suka... Antara jenama yang akan turut menyertai acara "Online Revolution" pada 11.11 nanti ialah Drypers,L'Oreal,Nestle,Samsung, dan jenama-jenama seperti Prodiet,Microsoft,ZTE,Goon,Bosch,Tesco,Mattel,Sports,dan banyak lagi  yang turut sertai nanti..


Jualan Terbesar Online Revolution Pada 11.11.16 Nanti..

Tuesday, November 8, 2016

Keywords Blog Cik Ash #24



Keywords Blog Cik Ash #24 |  Assalamualaikum... Hai korang semua.. ni ekin nak share keyowords untuk bulan Oktober aritu tengok gambar dekat atas tu... Ada yang sedang cari Drama Patahnya Sebelah Sayap Paling Win dalam carian dekat blog ekin ni, diikuti dengan 7 hari mencintaiku , kena tempias drama Patahnya Sebelah Sayap.
                              
                                

Manakala di nuffnang pulak carian di blog ekin kebanyakan drama dan yang paling ekin suka nama Projek Blogger Utara  telah dikenali alhamdulilah.. biarpun diri ini tak banyak menghadirikan diri untuk join review Family PBU.. ekin hanya mampu support dari jauh saja....