Monday, November 7, 2016

author photo
Mini 2.4G Wireless Multi-media Remote Control Touchpad Handheld Keyboard | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar untuk hari ini Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. 


Mini 2.4G Wireless Multi-media Remote Control Touchpad Handheld Keyboard



Sejak adanya rekoder Hypptv ini suami cik ash  beli keyboard mini untuk mudah menaip dengan senang.. keyboard mini mudah sangat nak guna taw.. guna romote agak terhad sikit nak menaip.. keyboard mini disediakan dengan fungsi mouse gak kira mouse pun boleh kita guna gak.. dia macam hp gak perlu dicas sebab ada bateri di dalam nya..

Keyboard mini ini suami cik ash beli dekat lazada aritu... masa tu ada promosi jualan.. kira harga murah pada harga yang asal.. Harga keyboard mini ialah RM42.90 masa tu sekarang lebih murah lagi adesss lazada ni... 

ok la itu saja yang cik ash nak bagitaw dengan korang semua... keyboard tak semestinya guna hyppptv boleh dekat laptop, komputer, smart tv juga... mudah dan senang sangat bila ada keyboard mini mudah guna tak ada besar sangat hahahhaha... boleh bawa pergi mana2 ringan sangat.. keyboard mini dari luar negara masa suami ekin beli kat lazada bagitaw..  


This post have 6 komentar

avatar
izzeyda delete November 7, 2016 at 3:24 PM

menarik

p/s : Ekin, akak tag untuk giveaway nih http://izzeyda.blogspot.com/2016/11/shanghai-fridge-magnet-giveaway-by-jari.html

Reply
avatar
el delete November 8, 2016 at 3:28 PM

tu dia keyboard mcm nye button kecil2 lak tu dah lah jari2 k.el gemok2 je haha

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 14, 2016 at 2:35 PM

Canggih dah sekarang ye.. Bolehlah searching citer apa nak tonton ye ekin..

Reply
avatar
Jari Manis delete November 23, 2016 at 10:46 AM

Arghh nak beli la sbb keyboard notebook byk dh rosak bila nk tukar kos rm100++ nak carilah kat lazada

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post