-->

Wednesday, November 23, 2016

author photo



your advertise here

This post have 10 komentar

avatar
Jari Manis delete November 23, 2016 at 8:15 AM

Makan jagung 😬 Kucing skrg x mkn ikan mentah cam dulu kan

Reply
avatar
Mazni Azmi delete November 23, 2016 at 8:29 AM

Haha. Kucing pun makan jagung

Reply
avatar
el delete November 23, 2016 at 12:17 PM

nak tahu kucing kat umah k.el dah tahu dah cedok lauk dlm periuk ok..aduhhhh belajar tang mana xtau lah kucing tu kahkahkahhh

Reply
avatar
Cik Ash delete November 23, 2016 at 12:19 PM

kucing ni memang xmakan ikan mentah kalau rebus makan la

Reply
avatar
Warisan Petani delete November 23, 2016 at 2:58 PM

Dulu ada seekor kucing WP sangat suka makan durian.

Reply
avatar
Cik Ash delete November 23, 2016 at 9:32 PM

kucing tu g sekolah kut kak el hahahahha

Reply
avatar
Cik Ash delete November 23, 2016 at 9:32 PM

wahhh sama la gak kucing kat kampung suka makan durian tapi dah xde

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 3, 2016 at 1:24 PM

Dahsyat menu kucing2 skrg nie..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 3, 2016 at 2:51 PM

Hahahahaha kucing ekin ni masa arwah ayah ada lagi dia suka makan.. Arwah duk bgi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post