Tuesday, December 20, 2016

author photo
KULIM PETS DAY 2016 | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat.. 


Ni ekin ada nak bagitaw kepada penduduk di KULIM kedah ataupun yang berdekatan dengan kulim pada 25.12.2016 satu program iaitu KULIM PETS DAY yang akan berlangsung di Taman Burung Kulim.

Di jemput kepada semua peminat-peminat haiwan jom memeriahkan program ini yang bermula pada jam 9 pagi hingga 6 petang. Pada hari itu terdapat banyak acara yang dipertandingkan antaranya ialah pertandingan mewarna kanak-kanak di bawah umur 10 tahun , pertandingan ikan laga,pertandingan kucing dan sukaneka.

Sebarang Pertanyaan boleh hubungi no telefon di talian di bawah ini :-
                                           
                                           017-4139210 (Encik Sobri)
                                           012-4840578 (Encik Mamu)




This post have 12 komentar

avatar
Zafirah Kama delete December 20, 2016 at 8:04 AM

Pets day ! seronoknya.. banyak haiwan peliharaan..

Reply
avatar
Kakzakie Purvit delete December 20, 2016 at 9:57 AM

Ini kalau dekat JB mahu anak-anak kakak serbu dulu
Sayangnya jauh nun di utara.

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 20, 2016 at 11:26 AM

Aktiviti menarik nie kalau bawak anak2..

Reply
avatar
BudakVanilla delete December 21, 2016 at 1:04 AM

menarik nie. mesti banyak kucing2 comel nanti. :D
suka tengok macam2 jenis pets nie :)

Reply
avatar
el delete December 21, 2016 at 3:29 PM

Kalau en. somi free boleh lah ajok pi..budak2 ni xkemana pun cuti sekolah huhu

Reply
avatar
FarahFerraDotCom delete December 21, 2016 at 3:31 PM

menarik nie..kalau free boleh pi..;p

Reply
avatar
Ardilla Noorezan delete December 21, 2016 at 4:13 PM

Bestnyaaaaa. Mesti banyak binatang comeeellll

Reply
avatar
Farrah MF delete December 26, 2016 at 1:51 PM

Bestnya! Kalau dekat akak dah pergi,..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 28, 2016 at 9:15 AM

nanti ada la tu kat JB hihihihi

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete September 20, 2017 at 9:50 AM

kalau dekat ganu ni.rabia pergi dah.saya minat kucing

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post