-->

Friday, December 9, 2016

author photo
Roti Sandwich Goreng | Assalamualaikum.... Hai korang semua apa khabar untuk hari ini Ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..

Roti Sandwich Goreng 

Ekin bila rajin datang mesti ada saja buat makanan untuk suami dan mak mentua makan hihihihihi... lebihan roti sandwich yang nak dekat habis tarikh Ekin buat roti goreng inti dalam tu Ekin guna saja bahan-bahan yang ada dekat dapur hihihihihi...

Resepi nanti Ekin update semula... lupa dah letak apa hahahahha... biasa lama dah buat roti ni terperam dalam draf jer...


your advertise here

This post have 8 komentar

avatar
Unni anje delete December 9, 2016 at 12:24 PM

wahh destinasi kita sama la :P just masih duduk dlam draft ..hihihi.. btw good luck cik ash

Reply
avatar
FarahFerraDotCom delete December 9, 2016 at 3:59 PM

dari kita buang..better buat mcmnie kan ekin..;p

Reply
avatar
el delete December 9, 2016 at 5:06 PM

lapar pulak tgk petang2 ni haha

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 10, 2016 at 7:08 AM

Sedap gak buat roti goreng macam nie..
Janji rajin je kan Ekin..

Reply
avatar
Ardilla Noorezan delete December 16, 2016 at 1:24 AM

Kalau letak sardin dalam tu pun sedap jugak kan kak ekin?

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post