-->

Wednesday, December 14, 2016

author photo


your advertise here

This post have 14 komentar

avatar
Zafirah Kama delete December 14, 2016 at 8:26 AM

bukan bungu je kembang setaman, gambar pun kembang se page jugak.. heee

Reply
avatar
Cik Itah delete December 14, 2016 at 10:57 AM

dulu ada jugak tanam bunga ni tapi da takda da sekarang..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 14, 2016 at 1:58 PM

hahahahhaah.... dah baiki.. tq zaf

Reply
avatar
Cik Ash delete December 14, 2016 at 1:58 PM

ni berbunga kembali tu yg suka sangat.. aritu xde bunga dah

Reply
avatar
el delete December 16, 2016 at 9:37 AM

oo pokok ni ada je kat umah mil ni ha
tp pokok ni mmg senang nak tumbuh kan

Reply
avatar
Murni Alysa delete December 17, 2016 at 11:21 AM

dlu masa kat kg mak suka tanam pokok ni..macam2 corak dan warna..memang cantik

Reply
avatar
SIQAHIQA delete December 20, 2016 at 8:07 AM

Cantik :) Siqah suka tengok bunga tapi tak suka tanam bunga. Malas nak jaga. Hihi

Reply
avatar
Sha Mohamed delete December 20, 2016 at 11:29 AM

Cantik bunga nie..
pernah tanam kat opis.. Tapi kejap je..
Tak ada org jaga.. huhuhu..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 28, 2016 at 8:40 AM

memang senang tumbuh aritu xde berbunga ni dah berbunga suka sangat...

Reply
avatar
Cik Ash delete December 28, 2016 at 8:41 AM

ha ah betul memang warna warni suka pulak tengok bunga dia kan

Reply
avatar
Cik Ash delete December 28, 2016 at 8:43 AM

ha ah memang cantik suka gak tanam sama la malas nak jaga...

Reply
avatar
Cik Ash delete December 28, 2016 at 8:43 AM

pokok ni kena kita jaga kan kalau tak jaga xdenya bunga tu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post