Sunday, January 22, 2017

author photo
Bisnes Aiskrim Untuk Tambah Pendapatan |  Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar, ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. Sebenarnya ekin ingin menceburi ruang perniagaan jual bisnes aiskrim so sebelum memulakan perniagaan aiskrim ni ekin perlu dapatkan Panduan Untuk Bisnes Aiskrim ini… 



Ada yang tak yang suka makan aiskrim? Ekin pun suka makan aiskrim. Semua peringkat umur suka makan aiskrim. Dari kanak-kanak, remaja hinggalah dewasa suka makan aiskrim. Peluang jual aiskrim sentiasa ada. Nak taw bagaimana untuk memulakan periagaan aiskrim yang dapat menguntungkan. 

Kenapa ekin teringin sangat cari pendapatan dengan jual aiskrim sebab ekin selalu duk pergi ambik anak saudara kat sekolah banyak tengok orang yang jual aiskrim dengan harga berbeza… 

Sebelum memulakan perniagaan aiskrim ni ekin perlu kenalpasti cara nak mula bisnes aiskrm ini dengan jelas. Tak nak terburu-buru nanti jadi sekerat jalan pulak.. hihihihihi.. Perkara macam ini sangat penting supaya dapat melatih ekin sentiasa fokus dan tahu hala tuju bisnes aiskrim ni. 


Dalam Ebook Panduan Bisnes Aiskrim terdapat banyak bab-bab yang perlu kita baca dapatkan segera panduan percuma ini sekarang. 


This post have 7 komentar

avatar
Mazni Azmi delete January 22, 2017 at 12:02 PM

Assalamualaikum ekin.
.
Wah nak buat bisnea ais krim ya
.
Mesti ekin ada sweet tooth kan 😀
.
😄
.
Elok jugalah buat ais krim sendiri
.
Ais krim mahal
.
Buat sendiri boleh kurangkan gula
.
Boleh ganti madu dan kurma kan
.
Haha

Reply
avatar
Alia Farhan delete January 23, 2017 at 2:23 AM

Wah best ekin..buat eskrem msia dgn popsicles

Reply
avatar
Murni Alysa delete January 25, 2017 at 1:10 PM

Nanti boleh belanja eskrim kat alysa & danish ya

Reply
avatar
Nina Mads delete February 3, 2017 at 12:24 AM

hahahah lama xmakan aiskrim ni

Reply
avatar
Ciktie delete February 17, 2018 at 10:03 PM

Buat aiskrim camni pun ok juga.. dapat juga income sampingan sikit-sikit

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post