Friday, January 20, 2017

author photo


Drama Sayang Papa Saya Tak | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa khabar saya harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat ya..

Siapa kat sini layan drama Sayang Papa Saya Tak.. sila angkat tangan.. best drama ni.. sebab saya geram duk tengok baby seri anak kepada kak emma tu nama yaya dan suami nama wan raja.. comel sangat la pandai la dia berlakon..

Kecik-kecik dah jadi artis hihihihii.. aura bidang seni kedua-dua ibubapanya.. tambahan pulak gabungan emma dan hisyam hamid nampak serasi sangat.. 

1 komentar:

avatar
adianiez AIDA delete January 24, 2017 at 1:15 PM

aida x tgk pun lg ni.
oiye? anak sedara emma ler tu kan.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post