-->

Thursday, January 19, 2017

author photo
Review Liptick Kat Von D | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar untuk hari ini Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.. 


Pertama kali Cik Ash menggunakan liptick ini saya sangat suka.. warna sangat lawa.. tak ada terang sangat pakai.. lagi yang best suka tentang liptick dia tahan lama bila pakai.. sesuai sangat la dengan Cik Ash ni  bila pakai liptick selalu nak lap dengan tisu, tapi dengan  liptick ini lap dengan tisu memang tak tanggal langsung hahahhaha.. kalau basuh dengan air pun tak tanggal kena cuci dengan sabun muka baru tanggal hihihihi...

Cik Ash sangat suka pakai liptick ni tu kadang-kadang pakai hahahaha.. jenis tak minat mekap up sangat.. 
your advertise here

This post have 4 komentar

avatar
kisah si dairy delete January 19, 2017 at 10:08 AM

best sebab tak mudah tanggalkan...nak jugak try

Reply
avatar
Junzie delete January 19, 2017 at 11:29 AM

Haa ju pun xbrapa mekap ni bagai tp confirm xmissed pakai lipstick =D

Reply
avatar
Zafirah Kama delete January 20, 2017 at 4:08 AM

mana gambar dengan lipstick nye ?

Reply
avatar
Cik Ash delete January 20, 2017 at 8:57 AM

Gambar dengan lipstick nanti jumpa hahahahaha

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post