-->

Sunday, January 15, 2017

author photo
Minyak Masak 1 Liter Harga RM2.95 | Assalamualaikum.. Selamat Pagi semua... ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. Alhamdulilah diberi kesempatan untuk menulis di blog ini... 


Sebelum ini saya  ada shopping barang dapur dekat tesco.. masa nak cari minyak masak yang 5kg tu kan saya ternampak minyak masak yang 1 liter RM2.95.. minyak dalam plastik dah tak ada jual dah dekat tesco.. masa duk tengok2 minyak ramai orang duk tengok siap ada buat kiraan perbezaan dengan minyak plastik.. hihihihi.. 

Saya pun tak taw 1 liter botol dengan 1 kg minyak masak dalam plastik beza macam mana.. tapi saya memang tak beli minyak botol ni beli botol besar tu... minyak masak selalu 2 bulan baru habis guna... hihihihi.. ekin masak kurang guna minyak sangat.. 

itu saja yang saya nak bagitaw dekat korang semua.. hihihihi.. ok la saya  undur diri dulu ya... 



your advertise here

This post have 6 komentar

avatar
Siti Yang Menaip delete January 15, 2017 at 9:53 AM

disebabkan CT x masak kat rumah.. jadi CT pun x tahula beza beza harga minyak ni hehe..

Reply
avatar
Cik Rose delete January 15, 2017 at 4:01 PM

last beli minyak bulan lepas. sekarang tak tahu dah harga terkini.

Reply
avatar
Cik Ash delete January 15, 2017 at 10:23 PM

kak ekin hari2 masak.. suami akak hari2 keje bawa bekal hihihihihi

Reply
avatar
Afidah Azmi delete January 16, 2017 at 1:11 AM

bezanya nampak lawa sikit dlm botol je..Walau apa pun.Fida tetap beli botol besar skarang.Tahan lama dan yakin bukan tapisan

Reply
avatar
Cik Ash delete January 16, 2017 at 5:37 PM

Ha ah betul dah tu.. Kak ekin pun tetap beli yang botol besar gak sejak dulu lagi

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post