Saturday, February 11, 2017

author photo

Maharaja Lawak Mega 2017


Assalamualaikum.. Hao korang semua apa khabar semua, ekin harap semuanya berada dalam kedaaan sihat walafiat.

Maharaja Lawak Mega 2017  kini kembali lagi dengan menampilkan gabungan barisan kumpulan pelawak lama dan baru yang akan menemui peminat nanti.. MLM 2017 akan ditayangkan di Astro Warna & Astro Mustika HD siaran akan bermula pada 17 Februari 2017 pada hari jumaat jam 10 malam. Tema Maharaja Lawak Mega 2017 tahun "Empayar Lawak". 

MLM masih mengekalkan format yang sama seperti sebelum ini iaitu sistem pemarkahan dikekalkan dengan format 70 perratus daripada juri tetap dan baki 30 peratua lagi adalah hasil undian daripada penonton. 

Antara peserta Maharaja Lawak Mega 2017 adalah seperti di bawah :- 

1. Bocey 

                   Fad, Abam dan Achey

2. Shiro 

                        Ajak & Shahrul 

3. Zero 

                         Atu, Sharif dan Syaiful 
   
4. Joras 


5. Puteh


6. Nice 

7. Abioso



 8. Danial

9.Dzawin

10. Hobit 
 

11. Mad

12. Mamu

13.Masin

14. Pistol 


15. XOXO


Tak sabar nak tengok Maharaja Lawak Mega 2017 ni... rancangan febret MIL dan suami ekin ni.. siap gelak dia tengok hihihihi.. ekin tumpang sekaki layan gak.. 

This post have 3 komentar

avatar
Norihanyusuf delete February 12, 2017 at 9:49 AM

Ramai muka baru. Tahun lepas pun tak tengok

Reply
avatar
Sha Mohamed delete February 13, 2017 at 4:48 PM

Sha kalau tengok pun sebab pengacara je.. hehehe..
Tapi tak ada channel nie.. tunggu keluar online jelah nanti..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete February 27, 2017 at 12:53 PM

aida x tgk live.
takde warna :)
tgk kat utube jer pastu...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post