Monday, March 6, 2017

author photo
 Adata External Hard Disk | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..






Hari ini Cik Ash ada nak memperkenalkan satu external disk  yang sesuai untuk simpan movie-movie apa yang kita download tu. selalu kita duk dowload confirm laptop kita akan jadi berat kan semua nak simpan dalam tu.



Cik Ash sangat yakin kalau yang sangat minat download movie mesti akan ada banyak external hard disk. macam ekin sendiri pulak ada 3 jenis external hard disk dari brand lain itu yang suami punya hihihihihi... memang movie-movie apa yang ekin dowload ekin simpan dalam external hard disk tu .. laptop tinggal benda yang penting sahaja baru tak berat laptop hihihihi..



Cik Ash syorkan kepada korang yang sangat minat ataupun sedang mencari external hard disk ni boleh cuba dengan Adata External Hard Disk.  Cik Ash ada usha tengok  harga dalam RM253 boleh dapatkan di Adata - Lazada MY  ataupun korang juga boleh usha dekat Adata - 11 Street MY


Kalau tak silap Cik Ash kalau beli dekat kedai berhampiran kita mesti tak dapat harga macam kat atas tu mesti harga jauh lebih mahal lagi taw..

1 komentar:

avatar
Nadia Johari delete March 7, 2017 at 5:34 PM

Kita pun usya..tgk kat lazada

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post