Friday, March 31, 2017

author photo
Asma Felt Box Pembekal Kain Felt Dan Bahan Kraf | Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar, saya berharap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya. 



Siapa kat sini minat sangat buat kraf di sini saya nak kongsi dengan korang semua, kerana selepas ini sangat mudah kalau korang nak shopping barang kraf sebab saya ada terjumpa satu laman web yang menjual kain felt dan bahan-bahan kraf.

Cik Ash sendiri salah satu peminat tegar kraf masa bujang dulu la selalu sangat shopping...hihihi...tetapi sejak dah jadi isteri malas nak buat kraf lagi pulak tak tau tempat kedah ni nak cari barang kraf, sekarang apabila saya dah jumpa website ASMA FELT BOX teruja sangat sebab tengok barang-barang kat situ semua yang saya nak ada kat sana.

Di Asma Felt Box ada menjual barang-barang seperti kain felt, butang keychain, brooch bahan kraf, button, ribbon, peralatan menjahit dan banyak lagi.. dekat bawah diantara barang-barang yang terdapat dekat Asma Felt Box :-







Itu saja yang kongsi dengan semua nak tengok lebih banyak lagi barang yang saya tunjuk di atas tu boleh usha terus ke website Asma Felt Box tahu sebab banyak lagi barang-barang kraf dan lain yang di jual.

Ini berita baik buat korang yang nak shopping dekat Asma Felt Box dengan setiap pembelian melebihi RM100 di website sahaja akan dapat free poslaju,barang akan dipos setiap hari kecuali sabtu, ahad dan cuti umum. P3mbayaran sebelum 12 tengahari akan dipos hari yang sama.

This post have 6 komentar

avatar
el delete March 31, 2017 at 10:56 AM

alahai comey betul starter kit dia

Reply
avatar
Norihanyusuf delete April 2, 2017 at 12:01 PM

semalam pun masuk ke diy.
boleh sawan tengok barang-barang kraf ni kan
kak an ni cuma tak pandai ja nak buat, hehehe

Reply
avatar
Cik Ash delete April 2, 2017 at 4:01 PM

masuk DIY harus banyak barang ambik semua ada hahahaha

Reply
avatar
adianiez AIDA delete April 12, 2017 at 2:47 PM

felt craft.
sedang merasuk jiwa aida skang, ekin.
as at now tgh on projek utk hadiah hari guru anak-anak aida.
in shaa Allah.

Reply
avatar
Sha Mohamed delete April 12, 2017 at 3:39 PM

Suka nya tengok barang2 kraf nie.. Tapi tak kreatif..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post