-->

Friday, March 17, 2017

author photo

Cuti Sekolah Bermula | Assalamualaikum.. Selamat  hari jumaat... hari ini bermula la cuti sekolah bagi sekolah di kedah,kelantan, dan terengganu.


Cuti Sekolah Bermula

Minggu ni dekat rumah Cik Ash meriah la dengan anak-anak saudara mari tidur hihihihi.. boleh hilang puas mok dan Cik Ash suami keje malam lagi..

Perancangan Cik Ash cuti sekolah ni ajak diaorang main saidina tapi keadaan tak beberapa nak mengizinkan pulak.. kesihatan Cik Ash agak kurang baik lepas balik hospital hari rabu tu.. biasa la Cik Ash nak pergi hospital memang  takut hahahha... doakan Cik Ash  sihat ya kawan-kawan..

Cuti sekolah ni mungkin rakan-rakan Cik Ash ada perancangan nak bawa anak-anak pergi jalan-jalan kan.. apa kata yang mana berada di sekitar Kedah,pulau pinang, perak mari memeriahkan Pameran Artifak Rasulullah S.A.W dan Para Sahabat R.A akan diadakan di Muzium Negeri Kedah  bermula pada 20 March 2017 hingga 19 April , jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. 

Untuk pembelian tiket boleh dapatkan webiste http://www.tamadunislam.com

Ok la itu saja yang Cik Ash nak tulis, nak berehat dulu ya.. .. 
your advertise here

This post have 4 komentar

avatar
Nina Mads delete March 25, 2017 at 9:59 PM

lama tak main saidina.. haha
cuti sekolah dh nak habis, esok dh kena bangun pg

Reply
avatar
Cik Ash delete March 26, 2017 at 5:33 PM

ha ah cuti sekolah dah habis sunyi la rumah ni..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete April 12, 2017 at 3:14 PM

cuti skola ari tu aida ke perak.
lom lagi up entri holiday.
busy!
nak kena upload gambo. pilih gambo tu yg takde masa, ekin.

Reply
avatar
Sha Mohamed delete April 13, 2017 at 10:01 AM

Tak lama je lagi cuti pertengahan tahun lak.. hehehe

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post