Monday, March 6, 2017

author photo

Dapat Dekoder MYTv | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.


rekoder mytv


Sebelum ni kerajaan ada memberi Dekoder Mytv secara percuma ramai duk memperkatakan pasal ni pada tahun lepas.. Cik Ash dah chek untuk ic suami tidak berjaya... selepas itu Cik Ash  try cuba maksud ic mok (Mak Mentua) keluar pic diatas tu mengatakan mok berjaya dapat MYTv ni.. alhamdulilah rezeki mok dapat ni.. tumpang gembira untuk mok.. lagi pulak mok duduk sekali dengan suami dan Cik Ash...


Punya lama tunggu Dekoder Mytv akhirnya dapat juga pada 3.3.17 iaitu hari jumaat dapat gak dekoder ni.. siap posmen bertanya siapa Rochia ni.. Cik Ash cakap la yang mok punya la.. Lepas tu ada dia tanya Cik Ash macam mana dapat, Cik Ash kata aritu ada siapa entah bagi link suruh chek no ic yang bertuah dapatkan dekoder ni diantara 2 juta orang.. dan Cik Ash jawab rezeki mok dapat.. lepas tu dia tanya astro ada ke.. hihihihi.. astro masih ada lagi belum lagi menamatkan lagi..sebab mudah untuk mok tengok cerita dia..

This post have 2 komentar

avatar
Azirahman delete March 6, 2017 at 2:14 PM

Bestlah dapat decoder ni. Boleh bandingkan mana yang lebih sesuai untuk digunakan.

Reply
avatar
Cik Ash delete March 6, 2017 at 6:19 PM

banyak kat rumah ni semua ada hahahhaha... memang boleh buat perbandingan sangat

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post