-->

Wednesday, March 29, 2017

author photo
Hush Puppies Kasut Dan Aksesori | Assalamualaikum...Hai korang semua ekin harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat. Hari  ni,Ekin nak ceritakan sikit tentang kasut dan aksesori. Kasut dan aksesori memang tak dapat di pisahkan dengan kita..tambah-tambah lagi wanita macam cik ash bak kata orang “cermin dan wanita memang tak kan terpisah” apa yang cik ash nak cerita ada satu jenama yang ekin tengok baru-baru ni jenama tu adalah Hush Puppies yang mana menjadi trend terkini yang mengeluarkan beberapa jenis kasut yang sangat selesa.

Sekiranya anda belum pernah memiliki kasut Hush Puppies, sekarang masanya untuk anda membelinya kerana kasut Hush Puppies Malaysia kini boleh dibeli secara online.antara barang-barang yang cik ash nak kongsikan ialah…

Sandal

Tampil bergaya dengan sandal wanita Hush Puppies yang mempunyai reka bentuk menarik serta keselesaan mantap. Tahan lama dan berkualiti, sandal wanita Hush Puppies menjadi kegemaran wanita tanpa mengira usia.

Kasut Slip-Ons

Jika anda meminati kasut yang lebih sesuai untuk berjalan jauh,terutamanya apabila pergi melancong, pilih kasut Hush Puppies jenis slip-ons kerana ia mempunyai design menarik.




Beg Reeves Flap Clutch

Selain daripada kasut, Hush Puppies juga mempunyai koleksi aksesori wanita seperti beg tangan yang diperbuat daripada kulit asli. Saiz beg berbeza mengikut keperluan anda. Jika anda jenis yang tidak suka membawa banyak barang, pilih beg crossbody yang ringan, kompak dan semestinya mudah dibawa.



Beg Rosie Medium Satchel

Perlukan lebih banyak ruang? Pilih beg satchel saiz sederhana supaya dapat dibawa ke tempat kerja.masa membeli belah, pilih beg saiz lebih besar.


Jika anda mahu membeli hadiah untuk suami atau anak lelaki tersayang, boleh sahaja membeli daripada koleksi barangan untuk lelaki Hush Puppies.  Selipar lelaki Hush Puppies mengutamakan keselesaan dan reka bentuk.



Untuk pilihan barangan lain, pilih beg lelaki daripada Hush Puppies yang juga direka khas untuk penyimpanan barang dan stail moden. Berkualiti dan tahan lama, kebanyakan beg Hush Puppies diperbuat daripada kulit asli jadi tidak menjadi tanda soal mengenai kualitinya. Jadi mana satu barangan Hush Puppies yang anda ingin miliki?

Ini adalah beberapa contoh  Hush Puppies Kasut Dan Aksesori yang ekin dapatkan kongsikan.. Nak tengok banyak lagi koleksi barang dari Hush Puppies ini boleh berkunjung ke Hush Puppies Malaysia
your advertise here

This post have 9 komentar

avatar
el delete March 29, 2017 at 3:53 PM

cantiklah clutch tu..beli kat k.el satu hihi

Reply
avatar
Cik Ash delete March 29, 2017 at 10:05 PM

Hihihi kena cari duit banyak dulu kak el nak beli yg tu

Reply
avatar
Norihanyusuf delete April 2, 2017 at 12:04 PM

kasut dia sedap pakai, lembut ja

Reply
avatar
Cik Ash delete April 2, 2017 at 4:29 PM

tu la duk berkenan gak tengok akak pernah beli ke

Reply
avatar
adianiez AIDA delete April 12, 2017 at 2:58 PM

jenama yg best ni.
kasut nyer selesa sgt.
harga agak mahal.
aida suka beli time offer.
ok la skit.

Reply
avatar
Cik Ash delete April 12, 2017 at 11:38 PM

tu la nampak macam ok kasut dia.. tapi mahal tggu nanti offer baru usha balik

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post