Saturday, March 4, 2017

author photo

Komisen Pertama Dari  Affiliate Klikjer | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. Alhamdulilah baru-baru ni ekin ada menerima email dari admin klikjer ekin dapat komisyen dari hasil jualan ebook..


komisen


Alhamdulilah ekin sangat bersyukur walaupun tak hebat mana sangat join affiliate klikjer ni dapat jugak komisyen pertama ni.. walaupun sedikit lama-lama jadi simpan jadi banyak gak kan.. tengah usaha untuk lebih lagi nak dapatkan income melalui affiliate klikjer ni...

Pada jumaat komisyen dari affiliate klikjer ada hantar email mengkatakan komisyen telah di kredit ke akuan bank ekin... alhamdulilah rezeki bulan Feb aritu..



Kepada yang nak buat income dengan affiliate klikjer ni boleh jer daftar Klikjer.com sahaja tanpa sebarang bayaran pun.. kemudian korang boleh promosikan e-book yang berkualiti di dalam klikjer itu. Setiap e-book akan disertakan dengan bahan-bahan promosi yang menarik seperti banner,teks,iklan dan sebagainya. korang yang ada blog boleh jer sangat letak banner dan promote dalam blog sahaja. 

Menarik dengan affiliate klikjer ni setiap jualan yang terhasil dari link affiliate korang akan mendapat komisyen sebanyak 50% dari harga jualan produk tersebut akan diberikan kepada korang. Selepas itu bayaran komisyen akan dibayar secara automantik kepada anda setiap bulan iaitu selewat-lewatnya pada setiap 5hb dan akan masuk terus ke dalam akaun bank yang korang daftar.. 

Klik untuk daftar 


This post have 8 komentar

avatar
Elih Japahar delete March 4, 2017 at 9:42 AM

Tahniah ye.
Lepas ni confirm boleh dapat sales lagi.

Teruskan usaha!

Reply
avatar
Zafirah nazri delete March 4, 2017 at 2:15 PM

ramai jugak saya baca dah dapat komisen klikjer nih . tahniah cik ash

Reply
avatar
Unknown delete March 6, 2017 at 2:16 PM

wahh tahniah kak ekin...
makin maju n berjaya skg ni ye

Reply
avatar
Cik Ash delete March 6, 2017 at 6:23 PM

xdenya maju ayu... terima kasih ayu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post