Wednesday, March 22, 2017

author photo
Pandora dan kerongsang dari sabah hadiah adik bagi..

This post have 10 komentar

avatar
Junzie delete March 22, 2017 at 11:35 AM

wahh cntik ! alhamdulillah rezeki kan =)

Reply
avatar
Nina Mads delete March 25, 2017 at 9:48 PM

wahh lawanya... untung dpt

Reply
avatar
adianiez AIDA delete April 12, 2017 at 3:05 PM

alamak. menarik nyer ekin.
ari tu kat MAHA aida ada beli tau pandora gini 3utas. aida & anak-anak dara.
memang da plan nak kirim kat member.
dia akan holiday ke sabah bulan depan.
sgt minat pandora gini.
nak beli pandora betol mcm takde duit ha haha :)

Reply
avatar
Cik Ash delete April 12, 2017 at 11:41 PM

hihihihi rezeki dari adik laki ekin keje di sabah loni

Reply
avatar
Cik Ash delete April 12, 2017 at 11:41 PM

hihihihihi tu la suka dapat

Reply
avatar
Cik Ash delete April 12, 2017 at 11:43 PM

ekin ni dapat sebab adik keje di sabah tu dia bagi hadiah.. happy la ekin..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post