Thursday, April 27, 2017

author photo

Hadiah Dari Sabah | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. 





Sebelum ni Cik Ash ada buat entri Wordless Wenesday ini dapat hadiah dari sabah.. hihihihi.. happy sangat dapat gelang pandora dari sabah jer..  cantik sangat pandora ni.. sayang pulak nak pakai.. pandora set dengan keronsang. 

Gelang Pandora ni Cik Ash dapat hadiah daripada adik lelaki Cik Ash sekarang dia berkerja di Sabah nuh hihihihi.. terasa nak kirim lagi la nanti nak buat koleksi pulak hahhahaha... nak beli barang sabah senang la nanti hihihihihi.. 

2 orang adik Cik Ash duk disabah adik lelaki jurutera dan adik perempuan pulak pensyarah di sebuah sekolah dekat sabah.. kedua-duanya dah berpunya hahhahah.. adik lelaki tak lama dah nak kahwin... hihihihihi... 

Ok la itu jer Cik Ash nak kongsi dengan korang semua... entri ringkas sahaja.. jumpa lagi nanti.. 

This post have 11 komentar

avatar
Seorang Syed delete April 27, 2017 at 4:42 PM

hahaha awal2 dah bagitahu adik berpunya dah kan :P
Best dapat hadiah! :)

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2017 at 8:19 PM

tu la comel sangat nak pakai pun sayang

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2017 at 8:19 PM

hihihihi tu la comel sangat

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2017 at 8:20 PM

hahahahaha berterus terang terus...

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete May 1, 2017 at 9:16 PM

cantiknya..best dapat hadiah kan

Reply
avatar
Nina Mads delete May 2, 2017 at 12:21 AM

lawa... kerja sana gaji lg byk dr sini

Reply
avatar
adianiez AIDA delete May 3, 2017 at 3:32 PM

aduhai best nyer ekin!!!
aida memang minat pandora sabah tau.
untung la...

Reply
avatar
Cik Ash delete July 19, 2017 at 8:20 PM

ha ah best sangat dapat hadiah

Reply
avatar
Cik Ash delete July 19, 2017 at 8:22 PM

ye ke, xtaw la pulak tak tanya adik

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post