Tuesday, May 30, 2017

author photo
Ketuk Ketuk Ramadhan 2017 

ketuk2 ramadhan





Assalamualaikum..
Hai korang semua harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.

Bila tiba kedatangan bulan puasa ni rancangan masak no 1 di Malaysia iaitu Ketuk-Ketuk Ramadhan kembali menemui anda sepanjang bulan puasa ni.. Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadhan dibuat sebelum ramadan lagi.. pandai artis-artis jemputan berlakon dah macam dalam bulan puasa hihihihi.. jangan ada yang tersilap macam-macam tahun sebelum ini siap rasa lagi masakan hahahaha...



Rancangan Ketuk-Ketuk Ramadan 2017 ini akan menampilkan seramai 30 orang artis yang popular di Malaysia. Antara artis yang akan turut serta memasak bersama Sheila Rusly nanti ialah Khai Bhar,Elly Mazlien,Fauziah Ahmad Daud, Elfira Loy, Aiman Tino,Janna Nick, Ayda Jebat, Sufian Suhaimi,Johan,Ozlyn dan ramai lagi.



Yang mana terlepas untuk tengok rancangan Ketuk-Ketuk Ramadan ini boleh tengok di MyKLik . Tak pun boleh usha di youtube search la +PrimaDrama dekat sana ada yang upload untuk tengok epiasode Ketuk-Ketuk Ramadan 2017 dan macam-macam lagi rancangan tv..



Ekin tak sabar nak tengok artis Johan dan Ozlyn, tahun banyak muka yang baru. dah tak ada muka yang sama dah..



Ok la itu saja yang ekin nak kongsikan dengan korang semua, resepi-resepi yang di masak oleh Sheila Rusly dan artis jemputan banyak resepi  baru hihihihi..

This post have 3 komentar

avatar
el delete May 30, 2017 at 10:22 AM

k.el tak sempat nak tgk..tgk kat utube je

Reply
avatar
Nur Fannun delete May 31, 2017 at 11:51 PM

hahaha lupa lak nak tgk..jarang buka tv waktu siang..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete June 12, 2017 at 10:27 AM

aida sempat tgk 4-5 episod.
pastu da keje, x dpt nak tgk.
suka program ni.
santai...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post