Tuesday, May 23, 2017

author photo

Keywords Blog Cik Ash #29   


Assalamualaikum..  
Hai rakan-rakan yang mengenali ekin ni.. Harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat, alamak hampir terlupa ekin nak share berkenaan keyoword dekat blog ekin ni.. Biasa la sibuk jaga orang sakit.. Mood nak menulis agak kurang nak sampai so diamkan diri jer lebih senang dari entri..  

Sepanjang bulan april aritu keyword di blog ekin kebanyakan orang duk cari pasal drama filipina The Promise memang drama ni popular sangat dari zaman dulu lagi.. Ada juga yang mencari cara nak install kodi..memang waktu ketika ini kodi tengah popular ketika ini.  

Tak lupa juga ada yang sedang mencari resepi jeruk jambu air.. Biasa la musim jambu air tengah berbuah kut loni sebab dekat rumah ekin buah jambu berbuah sokmo sampai tak taw dah buat apa.. Sudah jemu.. Hahahahha.. Ada juga sedang mencari asal usul nasi tumpang.. Hihihihi.. Asal usul nasi tumpang dari kelantan ya...   

Ini ada lagi yang sedang cari lagu tema untuk drama Hikayat Si Pemanah Hati.. Popular jugak la drama itu. Memang lagu tema dia best sangat ekin ada share dalam entri sebelum ni tu sebab ada yang cari.. 

  
Manakala keyword di nuffnang pulak masih juga ada yang mencari drama filipina The Promise ada yang cari pelakon, lagu pangako sayo.. Diikuti dengan kerabu pauh kelantan.. Ada peminat kerabu pauh kelantan rupanya.. Jeruk jambu air ada juga yang sedang cari... ada lagi yang cari review munafie.. Hahahhaha... 

Ok la itu saja pengkongsian ekin mengenai keyword yang sedang popular di carian blog ekin ni. Jumpa lagi nanti di entri lain.  


1 komentar:

avatar
Kerja Aircond delete May 23, 2017 at 5:18 PM

wah..bnyk keyword psal drama..hehe..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post