Monday, May 15, 2017

author photo
Pertama Kali Buat Roti Jala |Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. 

roti jala


Aritu 9 mei ekin pertama kali buat roti jala untuk bekalkan suami pergi keje shif malam.. alhamdulilah menjadi walaupun tidak guna acuan roti jala hahahhaha... Ekin guna acuan botol lubang satu jer pun.. jalanya jadi besar tak pe nanti bila-bila pergi kedai rm2.00 cari acuan roti jala.. hihihihi..

Kebetulan sangat aritu ekin ada buat kari ayam so tu yang terfikir nak buat roti jala.. suami suka makan roti jala dia kata sedap.. nanti ekin akan buat lagi la bila ada acuannya kalau tak ada lagi guna jer yang botol juga. 

Resepi ekin cari dekat google jer korang kalau nak buat juga cari kat google banyak jer orang yang share tu.. selamat menjamu mata tengok roti jala yang ekin buat ni... 

This post have 7 komentar

avatar
Shafyqah Azahar delete May 15, 2017 at 9:25 AM

sha pernah buat jugak, tapi sekali je, yang selebihnya kawan sha buat sbb dia cakap sha buat takcantik ><

Reply
avatar
Junzie delete May 15, 2017 at 11:17 AM

wahh bestnya buat sdiri =D

Reply
avatar
Cik Ash delete May 15, 2017 at 1:43 PM

mula2 memang tak cantik bila dah lama buat mesti cantik tu

Reply
avatar
Cik Ash delete May 15, 2017 at 1:44 PM

sedap sampai loni xleh move on hahahhaha

Reply
avatar
Jari Manis delete May 15, 2017 at 10:04 PM

Pandai nya ekin menjala..cantik je tu

Reply
avatar
adianiez AIDA delete June 12, 2017 at 10:38 AM

da lama x menjala, ekin.
weekend ni la in shaa Allah.
balik keje x sempat! hi hi...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post