Thursday, May 25, 2017

author photo
Prego17 Campaign - March Cpuv BE Nuffnang 2017

cpuv campaign

Assalamualaikum..
Hai rakan-rakan yang mengenali ekin, harap berada dalam keadaan sihat walafiat ya..

Alhamdulilah semalam buka nuffnang tengok iklan CPUV sedang On going  iaitu Prego 17 Campaign -March.. rasa dah lama iklan nuffnang ni tak masuk blog ekin la pada 1 may 2017 aritu.. So yang ingin taw mengenai prego ini apa boleh saja usha website Prego  untuk tengok pengkongsian resepi daripada prego..

Terima kasih ekin ucapkan dekat nuffnang kerana masih lagi iklan dekat blog sekarang.. harap nuffnang bagi sokmo dekat ekin ya...

Ok la itu saja yang ekin nak kongsi semua untuk rakan-rakan ekin... jumpa lagi nanti entri lain.. bye... 

This post have 7 komentar

avatar
el delete May 25, 2017 at 9:24 AM

dah buang semua iklan..sob3x

Reply
avatar
apekinahdotcom delete May 25, 2017 at 9:35 AM

Tahniah kinah pun dpat juga. Tapi tengok macam dah tak bergerak je iklan prego tu..

Reply
avatar
Budak Buzy delete May 25, 2017 at 10:42 AM

smoga murah rezeki cik ash :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post