Friday, May 12, 2017

author photo
Tahniah Nia Ramadhani Dapat Anak Ke 3 | Assalamualaikum.. Hai korang semua loni musim artis beranak kan.. ni ada lagi berita baik yang Cik Ash nak kongsikan dekat korang yang minat dengan artis indonesia iaitu Nia Ramadhani ni.. sejak dah kahwin dah jarang sangat tengok nia berlakon kan..

ig Nia 

Cepat masa berlalu dah masuk anak ke 3 dah nia ramadhani ni.. tahniah Cik Ash ucapkan kepada Nia di atas kelahiran baby yang sangat comel di beri nama Magika Zalardi Bakrie.

Semoga bayi Nia Ramadhani menjadi anak yang soleh da solehah ya, menjadi anak yang baik buat ayah dan ibu. 

Ok la itu saja yang Cik Ash nak share dengan korang semua.. jumpa lagi nanti... 

This post have 12 komentar

avatar
Junzie delete May 12, 2017 at 11:16 AM

comel nya ! =D alhamdulillah..

Reply
avatar
Mellya Musa delete May 12, 2017 at 12:01 PM

Wah nama nya unik kan heheh cantiklaa nia ni :D

Reply
avatar
PeRdU cINta delete May 12, 2017 at 12:12 PM

Alhamdulillah meriah dengan kelahiran-kelahiran khalifah di muka bumi Allah ini...syukur...

Reply
avatar
Cik Ash delete May 13, 2017 at 1:00 AM

Tu la nama anak nia semua unik

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete May 14, 2017 at 2:48 PM

comelnya..tgk dia berlakon drama bawang merah bawang putih dulu

Reply
avatar
Jari Manis delete May 15, 2017 at 10:09 PM

Pelakon indinesia ke patutla nama x familiar...murah rezeki nia

Reply
avatar
Cik Ash delete May 16, 2017 at 10:02 AM

ha ahkan rabia.. ada dia berlakon drama kat TV9 lepas dah kahwin tapi tak ingat tajuk apa

Reply
avatar
Cik Ash delete May 16, 2017 at 10:03 AM

ha ah pelakon indonesia kak..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post