Sunday, June 11, 2017

author photo

Catatan Popular Sepanjang Bulan Mei 2017 | Assalamualaikum..Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya..

catatan mei 2017 

Seperti biasa la ya,bila dah masuk bulan baru ini ekin nak share berkenaan dengan Catatan Popular Sepanjang Bulan Mei 2017 aritu.. Agak terlewat nak update pasal catatan popular kat blog ni biasa la bulan puasa mood menulis ke laut sikit.. ada jer entri nak tulis tapi malas penat puasa la kut idea nak menulis tak sampai sangat loni.. 

Entri yang menduduki carta teratas untuk bulan lepas ialah  masih lagi Install kodi Dalam Andoroid Hpyytv view sebanyak 1802 view, Wordless Wenesday #97 | Benda Apa Atas Kereta sebanyak 876 view, Wordless Wenesday #98 | Belajar Lukis Lagi sebanyak 866, yang seterusnya korang tengok mintak gambar di atas ya.. hihihihi.. 

Kalau ada yang terlepas baca entri yang ekin share sebelum ini boleh jer baca dekat senarai Catatan Popular sepanjang bulan Mei  2017 dekat bawah ini dan boleh klik di link di bawah untuk baca  ðŸ˜„










Ok la setakat ini dulu ekin kongsikan dengan korang semua mengenai Catatan Popular dekat blog cik ash ini.. jumpa lagi nanti di entri lain insyaAllah ya..

This post have 2 komentar

avatar
Mia Liana delete June 11, 2017 at 1:53 PM

wahhh... famousnya kodi kat blog ni..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete June 12, 2017 at 10:06 AM

aida memang x reti nak cek-cek gini, ekin.
sebab bila cek, aida peratikan data tu ikut hari yg kita cek.
ntah camne ler nak ngecek certain period :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post