Thursday, July 13, 2017

author photo
Kad Raya 2017 |Assalamualaikum....Hai korang semua sihat ke tu, alhamdulilah kesihatan sihat dah beransuh pulih sikit.. tapi masih ada lagi sakit tu, biasa la bila umur ni dah meningkat antibodi pun tak kuat mana dah.. 

kad raya 

Eh hampir terlupa cik ash bulan puasa aritu cik ash ada terima kad raya daripada rakan-rakan cik ash... tahun ini tak banyak dapat kad nak buat macam ner kan cik ash sepanjang bulan puasa tidak aktif di media sosial dan blog... kesihatan tak mengizinkan masa tu.. 

Terima kasih cik ash ucapkan kepada blogger Shahida , Eintan NurFuzie Kak Wanis, Novelis Aifa Batrisya yang sudi bagi kad raya dekat cik ash ni.. dan tak lupa juga kepada blogger Papaglamz sebab hadiahkan cik ash 5 keping sampul duit raya yang lawa taw.. sayang pulak cik ash guna simpan buat koleksi jer la hahahahaha... 

kad raya dan sampul raya 

Ok la setakat ini dulu cik ash tulis entri dekat blog ni jumpa lagi di entri yang lain.. banyak entri yang tertangguh yang cik ash belum share dengan korang semua.. 

This post have 8 komentar

avatar
Amyra delete July 13, 2017 at 1:16 PM

Semoga cepat sembuh cik ash. Migha dah bertahun tak dapat kad raya.

Reply
avatar
Ciktie delete July 13, 2017 at 2:42 PM

bestnya masih dapat kad raya kan

Reply
avatar
✿Cik Cappuccino Latte ✿ delete July 14, 2017 at 12:46 AM

zaman serba teknologi ni makin kurang nak dapat kad raya , tahniah pada pemberi kerana mengekalkan tradisi kirimkan kad raya

Reply
avatar
adianiez AIDA delete July 17, 2017 at 9:51 AM

aida trima sekeping aje kad raya thn ni, ekin.
sib baik masih trima, alhamdulillah :) hi hi hi.

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete July 18, 2017 at 3:47 PM

rabia terima kad raya jugak dari blogger..kak farah dgn kak amani..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post