Friday, August 25, 2017

author photo
Merdeka!Merdeka!Blogger Contest | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. Sebelum bercuti balik kampung minggu depan nak join contest daripada lazada la sempena dengan bulan kemerdekaan yang ke 60 tahun pada 31 Ogos 2017. Jom korang semua meh la join Contest  ini mana la taw ada rezeki untuk korang ke.. 



Eh hampir terlupa cik ash lazada juga ada membuat jualan bersempena dengan bulan kemerdekaan ni iaitu http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/ akan bermula pada 25 Ogos hingga 31 Ogos 2017 nanti.

a. What do you love about being Malaysia?

Cik Ash sebagai rakyat malaysia berasa bangga sangat bila berada di Malaysia ni, sebabnya negara malaysia negara aman dan harmoni. Kerhormanian masyarakat malaysia dengan ada pelbagai kaum bangsa dan agama, keamanan yang dapat dirasai sehingga hari ini ialah demokarasi yang diamalkan dan menjaga tatasusila bangsa dan agama. Tahun ni tema untuk hari kemerdekaan Negaraku Sehati Sejiwa.

b. Choose your favorite local brand here 






Untuk local produk yang cik ash pilih barangan daripada pensonic, kerana cik ash pilih barangan ini sebab selalu duk tengok chef ismail guna hihihihi.. barangan daripada pensonic cik ash tengok sangat berpatutan kalau nak dapatkan satu untuk kat rumah, produk yang menarik dan harga yang berpatutan sangat.. So kalau korang yang ingin dapatkan produk ini boleh terjah dekat SINI

C. Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the product mentioned. 

Cik ash pilih dua barang daripada pensonic yang menarik minat cik ash nak sangat beli hihihihi..


PENSONIC PB-3203L BLENDER 1.0L  



Pensonic Chef 's Like Air Fryer PDF-2201 



Korang jom join contest ni cepat-cepat ya boleh join dekat http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ mana taw rezeki milik korang ke.. hadiah yang  ditawarkan sangat menarik taw seperti di bawah ni :-

Prizes – Merdeka!Merdeka! Blogger Contes

 1st Prize: 1 x RM600 
 2nd Prize: 2 x RM300 
 3rd Prize: 3 x RM200 




This post have 4 komentar

avatar
Ana Jingga delete August 26, 2017 at 12:55 AM

Lazada sales memang awesome, goodluck Ekin :)

Reply
avatar
Sofie Adie delete August 26, 2017 at 1:46 AM

saya rasa memang ramai penggemar barang pensonic ni. bw blog malam ni ramai benar pilih pensonic.
all the best cikash! :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post