Saturday, September 16, 2017

author photo
 Giveaway Saya Nak Prime Buster Cream | Assalamualaikum.. Hai korang semua selamat malam ya.. Cik Ash nak biasakan diri bila waktu malam akan ada entri join giveaway kat blog ni untuk support rakan blogger. Banyak entri giveaway dalam draf belum publish ni hahahahaha.. sampai ada dah tamat terlupa taw..
 

Biasa la cik ash ni ratu join contest kan.. hahahahha.. untuk malam ni cik ash join contest daripada nonasani sebenar entri giveaway dah ada dalam draf cik ash belum nak share terlupa la pulak mujur tuan punya blog komen dekat blog so malam ni kita publish siap dah hahahahaha... 

Hadiah bakal dapat nanti kalau menang dalam giveaway anda akan dapat satu  Prime Buster Cream iaitu boleh baca dekat bawah ini mengenai produk tu bila cik ash baca untuk mencantikkan payudara wow meletup la nanti siapa dapat hadiah ni hahahaha..

Prime Bust Cream (PBC) adalah cream semulajadi yang boleh membantu membesarkan, menganjalkan, serta mencantikkan bentuk payudara wanita.

b) Kesan boleh dirasa seawal 7-14 hari (denyutan lembut di sekitar payudara)

c) Cadangan pemakaian sebanyak 3 botol utk kesan pembesaran dan penganjalan yang kekal (sustain the effects)

So kepada sesiapa yang terasa nak join ada masa lagi ni sebelum jam berdetik ke jam 12.00 a.m selepas pada jam tarikh giveaway dah tamat taw.. Cepat Cepat join mana taw ada rezeki milik korang ke dapat hadiah dekat blog ini.. 

Ok la cik ash undur diri dulu untuk malam ni... jumpa lagi nanti... 


This post have 7 komentar

avatar
nona sani delete September 16, 2017 at 10:40 PM

HAHA, RATU CONTEST EKK~

Thanks join ! Cik Ash, mintak tolong copy ayat pasal PBC tuh dalam entri Giveaway awok nih~.... baru lulus..~
Hihi, Thanks,

ALL THE BEST tau !

Reply
avatar
sis gee delete September 17, 2017 at 2:46 PM

gee xsempat join!good luck cik ash!

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post