TICKER

Friday, September 15, 2017

Happy Giveaway by Mrs Pip ( 28/8/17 - 16/9/17 )

Happy Giveaway by Mrs Pip ( 28/8/17 - 16/9/17 ) | Assalamualaikum... Hai korang semua malam-malam ni sebelum tunggu suami balik kerja cik ash godek-godek blog teringin nak join giveaway yang di anjurkan oleh blogger Mrs Pip

 

Jom korang semua memeriahkan giveaway yang dianjurkan oleh blogger Mrs Pip ni syarat yang diberikan pun sangat mudah tak de susah sangat. Hadiah yang untuk pemenang untuk 2 orang sahaja... Siapa kah yang bertuah tunggu la bila giveaway dah tamat.. Kalau anda nak jadi salah seorang pemenang giveaway ini harus la join taw.. 

Nak join giveaway klik jer banner dekat atas tu tak pun klik nama Mrs Pip hihihihihihi...



3 comments: