Thursday, September 28, 2017

author photo
Mug Magic Daripada Printcious | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar,cik ash harap semuanya berada dalam kedaan sihat walafiat. 



Sebelum ni cik ash pernah tempah Printcious mug colour untuk aboh, lepas tu lepas balik kelantan aritu ada berbaki voucher untuk review daripada printcious ni cik ash terasa nak pilih mug magic pulak, duk tengok video tu rasa teruja sangat pulak..so bila tanya suami pun setuju nak mug magic. Lagi beberapa hari nak tamat voucher kalut la cik ash duk design nak letak dekat mug magic tu.. dah la masa tu kesihatan tak mengizinkan gigih buat juga akhirnya siap. Terus buat pembayaran takut terlepas pulak tarikh kan.. hihihihi..


Tunggu punya tunggu bila barang yang ditempah tu nak sampai lama sangat dekat pejabat pos tu, sokmo gini kalau pos laju tak masuk gak.. akhirnya kemalrin petang sampai juga barang daripada Printcious. Cik Ash buka pembalut mula-mula tu terkejut gak tengok kenapa hitam tak ada gambar pun duk tilik-tilik nampak ada gambar yang Cik Ash design tu.. ini ialah gambar sebelum letak air hitam gelap hahahahaha.. 


Sebelum 





Pada malam tu Cik Ash suruh suami buat exprismen dekat mug magic dihadapan ibu mentua untuk tengok magic mug ni.. sebelum menggunakan mug magic ini kena sediakan air panas taw, tuang ke dalam mug magic tunggu dalam 10 second akan kelihatan la gambar yang kita design tu.. 


Memang sangat berpuas hati dengan mug magic kualiti yang dibuat di Printcious terbaik sangat so korang yang nak cari pelbagai hadiah untuk dihadiahkan kepada orang tersayang boleh usha laman web yang cik ash maksudkan tu sebab macam-macam barang ada dekat  sana taw mengenainya boleh rujuk dekat SINI


Cik Ash juga sebelum ni ada juga tempah Mug Colur Untuk Aboh sebelum balik kelantan sangat berpuas hati dengan kualiti gambar dan tulisan dekat mug aboh pun sangat suka Cik Ash hadiahkan mug itu kepadanya dan ni hasilnya aboh dah guna mug yang cik ash bagi dekatnya tengok la gambar dekat bawah ni gambar aboh share dalam group happy sangat bila tengok aboh guna hihihihi.. ni nanti ada lagi barang yang Cik Ash shopping tunggu apakah ya.. 




mug colour

Ok la korang semua setakat ini dulu Cik Ash kongsikan dengan mengenai printcious ni jumpa lagi nanti.. banyak lagi yang Cik Ash nak kongsikan dengan korang pasal printcious yang menarik ni.. Cik Ash memang dah jatuh cinta dengan ni memang patut sesuai sangat dengan slogan Printcious.com - Hadiah Precious Dari Jantung Anda. 



This post have 6 komentar

avatar
✿Cik Cappuccino Latte ✿ delete September 28, 2017 at 6:07 PM

menarikkan mug ni . memang betul-betul magic, CCL ada lagi voucher dari printcious yang belum redeem , mybe lepas ni boleh redeem magic mug

Reply
avatar
Cik Renex delete September 29, 2017 at 10:47 PM

Mnrik jugak mug ni. CR ada satu lgi voucher xredeem.boleh guna yg ni.

Reply
avatar
Cik Ash delete September 30, 2017 at 8:10 AM

jom2 redeem sama akak pun ada lagi ni 3 voucher

Reply
avatar
Cik Ash delete September 30, 2017 at 8:15 AM

memang cantik.. tapi beli sayang nak guna hahahahha

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post