TICKER

Thursday, September 21, 2017

Segmen Pencarian Bloglist by ombak Bergigi

Segmen Pencarian Bloglist by ombak Bergigi | Assalamualaikum.. Sambil kejutkan suami bangun satlagi cik ash sempat la nak udpate blog join segmen bloglist pulak..Segmen ini di anjurkan oleh blogger Ombak Bergigi

https://ombakbergigis.blogspot.my/2017/09/segmen-pencarian-bloglist-by-ombak.html

Lagi pun cik ash dah masak tadi tu yang sambil-sambil buka blog.. Cik Ash masak sup ayam jer menu hari ini... Meh join segmen ni mana taw ada rezeki masuk bloglist, untung kalau ada dalam bloglist boleh la orang kenal blog kita nanti.. hihihihi.. Syarat-syarat yang di perlukan join giveaway cukup mudah sangat.. So korang yang nak join klik banner untuk join tak pun boleh klik SINI.

Ok la ringkas jer entri petang ni.. santai-santai petang join la segmen or giveaway support giveaway kan


3 comments:

  1. Good luck awak🤗🤗

    Jomm join contest support pokucu....
    http://aztieyshana.blogspot.my/2017/09/support-me-pokucu-contest.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Semoga tersenarai dalam bloglist Ombak Bergigi..
    Good luck Cik Ash..

    ReplyDelete