Saturday, September 23, 2017

author photo
Yomommies Baby Teether SALE | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat la ya.. 

Yomommies
                                                             
Hari ini Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua mengenai satu laman web untuk yang baru-baru nak ada anak harus la singgah laman web Yomommies yang baru dilancarkan kalau tak silap Cik Ash sebab nampak macam baru lagi pertama kali juga Cik Ash tengok kan.. Cik Ash duk usha gak walaupun belum anak dah tergila nak shopping barang kat situ macam-macam ada dijual disana..hihihihi.. 

Antara yang Cik Ash tengok barang yang dijual dekat situ ialah barangan daripada produk AkarHerbanika Nonaguy untuk kegunaan ibu dalam pantang dan juga  massage. 


 Tak lupa untuk ibu yang sedang menyusukan anak ada juga makanan iaitu Lacteatkies untuk makan sarapan pagi dengan cara hidup sihat.




Ada juga yang Cik Ash tengok dekat sana barangan  untuk baby nampak macam menarik berkenan la pulak nak shopping hahahaha.. uishhh sabar Cik Ash nanti dah ada baby boleh la shopping.. insyaAllah ada rezeki nanti peluang shopping barang baby nanti.. 



Ok la itu saja yang Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua mengenai produk daripada Yommomies Baby..so kepada yang berkenan yang sedang dalam proses kelahiran baby boleh usha kut-kut berkenan.. hihihihi


 

This post have 3 komentar

avatar
Sheila Adziz delete September 23, 2017 at 11:00 AM

wow.. bgasnya, 1st time tahu pasal website Yomommies ni

Reply
avatar
Mar Mansor delete September 26, 2017 at 8:39 AM

baru tau website ni..nice sharing cik ash
Janji Kita

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post