TICKER

Wednesday, October 18, 2017

Gegar Vaganza 4 2017

12 Peserta Gegar Vaganza 4  2017 | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar semua, cik ash harap semuanya cik ash la ya.. 

Gegar Vaganza 2014
Wahh Gegar Vanganza 4 kembali lagi di atsro ria, rancangan febret ibu mentua cik ash ni hihihihi.. lepas ni mesti terjoin sama tengok program ni.. Antara artis yang cik ash teruja nak tengok persembahan la semua yang tersenarai hahahaha... tapi duk nampak ferhad, liza hanim, dan elyana hihihihi.. 




Pengacara untuk rancangan Gegar Vanganza masih dikekalkan iaitu Nabil Ahmad dan Jihan Muse, cik ash teruja nak tengok Jihan Muse hihihihi sebabnya dengar kata sedang mengandung loni. Manakaa Juri tetap masih dikekalkan Datuk Ramli MS.

Rancangan Gegar Vanganza 4 akan bersiaran di astro ria pada hari ahad jam 9.00 bermula pada 29 Oktober 2017 nanti.. Jangan lupa tarikh ni kalau korang peminat tegar Gegar Vangaza ya.. 

Antara artis yang masuk Gegar Vanganza 4 ni ialah Ferhad, Aqasha, Aishah, Liza Hanim, Hazami, Lan Kristal, Tia Jinbara, Syura, Elyana, Firman, Haida dan Raja Azura. 

Ok la itu saja jer yang cik ash nak bagitaw dengan peminat tegar gegar vanganza ni.. jangan lupa kita tengok sama-sama program ni artis lama dah tak muncul televiesyen berentak di atas pentas nanti.


6 comments:

  1. Wah!!! semuanya yang best2 belaka! confuse nak sokong yang mana

    ReplyDelete
  2. nanti update ya.. hihihihi. Kita langgan astro.. kikiki.Jarang tengok tv. Lebih kpd tgk kat phone aje..socmedia

    ReplyDelete
  3. bestnya! saya minat liza hanim dan Elyana.tak sabar

    ReplyDelete
  4. wahh.kembali lagi..bergegar lah volume nanti..hihi

    ReplyDelete